کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری همدانی: مرد و زن در راهپیمایی شرکت‌کنند تا دشمنان بدانند اتحاد ما استوار است

حوزه نیوز , 21 بهمن 1402 ساعت 10:34

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

ایت الله نوری همدانی به مناسبت فرارسید ایام 22 بهمن گفت: امسال لازم است تمام مردم محترم و مسلمان ایران از مرد و زن، باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند وحدت و اتحاد ما و آن جریانی که امام (ره) به وجود آورده است، همچنان بر عظمت و گرمی و اهمیت خود باقی و استوار است.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن باید باشکوه‌تر از هرسال برگزار شود، چراکه دشمنان ما همواره به کار ما نگاه می‌کنند، پس باید شکوه و عظمتی را رقم بزنیم که در سال‌های قبل مثل آن نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال لازم است تمام مردم محترم و مسلمان ایران از مرد و زن، باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند وحدت و اتحاد ما و آن جریانی که امام به وجود آورده است، همچنان بر عظمت و گرمی و اهمیت خود باقی و استوار است.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که امسال سال مخصوصی است، تصریح کرد: دشمنان ما وارد میدان شده‌اند و ما هم باید باقدرت بیشتر و اجتماع و شکوه بیشتر به میدان بیاییم تا آنها بدانند خط و راه امام همچنان و روزبه‌روز با عظمت‌تر از قبل برقرار است.


کد مطلب: 414832

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/414832/آیت-الله-نوری-همدانی-مرد-زن-راهپیمایی-شرکت-کنند-دشمنان-بدانند-اتحاد-استوار

پروژه ایران
  https://www.theiranproject.com