کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکید نخست‌وزیر عراق بر تقویت همکاری‌های قضایی با ایران در زمینه مقابله با تروریسم و قاچاق

میزان , 25 بهمن 1402 ساعت 17:46

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

در دیدار محمد شیاع السودانی با هیئت عالی قضایی ایران روابط دوجانبه بین دو کشور همسایه، هماهنگی مشترک در پرونده‌های مختلف و موضوع‌های مورد علاقه مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، دفتر محمد شیاع‌السودانی، نخست‌وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که در دیدار وی با هیئت عالی قضایی ایران روابط دوجانبه بین دو کشور همسایه، هماهنگی مشترک در پرونده‌های مختلف و موضوع‌های مورد علاقه مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر نقش محوری عراق در پیشبرد گفت‌وگو در منطقه که به شکل سازنده‌ای بر منافع عراق، کشورهای همسایه و ثبات منطقه تاثیر دارد، تاکید شد.

براساس بیانیه مذکور، نخست‌وزیر عراق بر تقویت همکاری‌های قضایی بین عراق و ایران در زمینه مقابله با تروریسم و مبارزه با قاچاق موادمخدر تاکید کرد و ضمن اشاره به وضعیت کنونی غزه و تداوم جنایت‌های وحشیانه مقام‌های اشغالگر علیه غیرنظامیان این منطقه بر ضرورت هماهنگی بین کشورهای جهان اسلام و منطقه برای اعمال فشار جهت توقف جنگ و نجات مردم فلسطین از نسل‌کشی که در معرض آن قرار گرفته‌اند و کمک به آن‌ها در تعیین سرنوشتشان تاکید کرد.


کد مطلب: 415232

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/415232/تاکید-نخست-وزیر-عراق-تقویت-همکاری-های-قضایی-ایران-زمینه-مقابله-تروریسم-قاچاق

پروژه ایران
  https://www.theiranproject.com