کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حبس معاملات بورس در کانال 3 همت

اقتصادنیوز , 20 ارديبهشت 1403 ساعت 16:27

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

در هفته اخیر روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام کاهشی بود.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران،  بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 11 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 644 میلیارد تومان افزایش یافت و روز دوشنبه به 3 هزار و 434 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 446 میلیارد تومان بالغ شد. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد 2 درصدی به رقم 3 هزار و 509 میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 508 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 935 میلیاردی هفته پیشین، افت 11 درصدی داشته است.

حبس معاملات بورس در کانال 3 همت+ نمودار

رکوردداران ارزش و حجم معاملات
در اولین روز هفته، نماد فملی بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وتوس، توسن، ذوب و شستا در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد ذوب نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، فملی، شگستر و غبشهر در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز دوشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خودرو، کترام، وتوس، فملی و کویر تعلق داشت. در جدول حجم معاملات نمادهای ذوب، شستا، وبملت، خودرو و کویر بودند.  

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد فملی تعلق داشت و دامین، توسن، کماسه و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و فملی، شستا، وبملت و خساپا در پی آن بودند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای ثفارس، توسن، ثامان، خاهن و دکوثر بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، حفارس، شستا، شگستر و خاهن بیشترین حجم معاملات را داشتند. 


کد مطلب: 421287

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/421287/حبس-معاملات-بورس-کانال-3-همت

پروژه ایران
  https://www.theiranproject.com