کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مدیر آزادی به مسقف شدن ورزشگاه

تسنیم , 14 مهر 1403 ساعت 9:35

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

مدیر مجموعه ورزشی آزادی به موضوع مطرح شده درباره مسقف شدن این ورزشگاه واکنش نشان داد.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران،  یکی از اقدامات خوبی که در ورزشگاه آزادی در حال انجام است، مربوط به بهسازی جایگاه ویژه افراد معلول است؛ جایگاهی که پیش از این هم وجود داشت، اما مورد استفاده این قشر قرار نمی‌گرفت و در اختیار سایر هواداران بود.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در این باره اظهار داشت: احترام گذاشتن به قشر جانباز و معلول بر همه واجب است. بر همین اساس یکی از مواردی که در بهسازی ورزشگاه آزادی مد نظر قرار گرفت، جایگاه ویژه این افراد بود. این جایگاه قبلاً هم در کنار جایگاه CIP وجود داشت ولی مورد استفاده سایرین قرار می‌گرفت. حالا مقرر شده برای افراد معلول صندلی و بخش مربوط به افراد دارای ویلچر تعبیه شود تا بتوانند به راحتی از تماشای مسابقات لذت ببرند.

وی درباره نحوه حضور معلول در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: اگر این افراد از سوی تیم‌ها دعوت شده باشند، می‌توانند حضور پیدا کنند. سایر افراد نیز باید در زمان بلیت‌فروشی، بلیت تهیه کنند که قطعاً ساز و کار حضور در این جایگاه، در ماه‌های آینده در سامانه بلیت‌فروشی ایجاد خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره اظهار نظر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر آماده شده ورزشگاه تا پایان فصل پاییز گفت: دستور وزیر ورزش قطعاً اجرا می‌شود. نیروهای مختلف به صورت سه شیفت در حال کار هستند تا هر چه سریع‌تر ورزشگاه آزادی را آماده مسابقات کنند. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین وضعیت را ایجاد کنیم.

نصیبی درباره موضوع «مسقف کردن ورزشگاه آزادی» که توسط معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح شده است، گفت: در فاز کنونی بحث مقاوم‌سازی و ایمن کردن مطرح است. شاید این تصمیم برای آینده گرفته شده باشد، اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای در فاز کنونی وجود ندارد.


کد مطلب: 429193

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/429193/واکنش-مدیر-آزادی-مسقف-شدن-ورزشگاه

پروژه ایرانی
  https://www.theiranproject.com