کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارانه‌بگیران بخوانند/ اعلام زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳

اقتصادنیوز , 20 مهر 1403 ساعت 21:30

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۳ به این صورت واریز خواهد شد: یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ در ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، بر اساس روال ماه‌های گذشته و طبق دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی در مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز خواهد شد.

مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. یارانه معیشتی دهک‌های اول تا سوم ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یارانه‌های نقدی به صورت مستمر و به طور دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ها بسته به سیاست‌ها و بودجه دولت در هر سال تعیین می‌شود و ممکن است تغییر کند. این یارانه به طور معمول به صورت ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شود. مبلغ پرداختی نیز بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد، متفاوت است. در حال حاضر، یارانه‌ها طبق جدول زیر به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود.


کد مطلب: 429562

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/429562/یارانه-بگیران-بخوانند-اعلام-زمان-واریز-یارانه-نقدی-مهرماه-۱۴۰۳

پروژه ایرانی
  https://www.theiranproject.com