کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوءقصد به امام جمعه کازرون/ ضارب خودکشی کرد

خبرآنلاین , 4 آبان 1403 ساعت 15:44

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

فرماندار کازرون جزئیاتی از سوءقصد به امام جمعه این شهرستان را بیان کرد.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، در پی سوءقصد به امام جمعه کازرون، محمدعلی بخرد، فرماندار شهرستان کازرون با تایید این خبر گفت: پس از برگزاری نماز جمعه حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون توسط فردی با سلاح گرم مورد هدف قرار گرفت و مضروب شد.

بنا بر روایت فارس، فرد ضارب پس از شلیک به امام جمعه خودکشی کرد و امام جمعه پس انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

فرماندار کازرون با بیان اینکه احتمال خصومت شخصی در این حادثه وجود دارد، افزود: ابعاد موضوع در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

شبکه خبر صدا و سیما، در اعلام جزئیات سوءقصد به محمد صباحی امام جمعه کازرون، نوشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب امام جمعه کازرون با انگیزه شخصی اقدام به این قتل کرده است.

بنا بر این گزارش، ضارب پس از سوءقصد اقدام به خودکشی کرده است.

فرماندارکازرون: حال امام‌جمعه وخیم است

امروز در کازرون، پس از اقامه نماز جمعه، امام جمعه این شهر مورد سوءقصد قرار گرفت. در حالی که از همان ابتدای اعلام، زیرنویس‌های شبکه خبر و سپس فرماندار کازرون در گفت‌وگو با فارس از درگذشت محمد صباحی خبر دادند، فرماندار کازرون در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک، اظهاراتی بر خلاف گفته‌های قبلی خود بیان کرد.

او اعلام کرد که حال محمد صباحی وخیم است و کادر درمان، در حال اقدامات پزشکی برای نجات جان امام جمعه کازرون هستند. در ادامه تصویری از عمامه خونین محمد صباحی امام جمعه کازرون پس از این سوءقصد را مشاهده می‌کنید.

تصویری از عمامه خونین امام جمعه کازرون پس از سوءقصد/ دو اظهارنظر متفاوت از فرماندار کازرون درباره سلامتی حجت‌الاسلام صباحی
 


کد مطلب: 430313

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/430313/سوءقصد-امام-جمعه-کازرون-ضارب-خودکشی

پروژه ایرانی
  https://www.theiranproject.com