کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدر جدول قرمز شد

پرسپولیس ۲ - صفر شمس‌آذر

خبرآنلاین , 5 آبان 1403 ساعت 21:31

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس‌ آذر با پیروزی میزبان به پایان رسید.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۲ بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید. علی علیپور و وحید امیری گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، میلاد محمدی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، سعید مهری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

دقیقه ۴: ضربه سر مهاجم شمس‌آذر با واکنش بسیار خوب امیررضا رفیعی برگشت داده شد.

دقیقه ۱۱: سهیل صحرایی بازیکن جوان پرسپولیس با یک فرار خوب پشت مدافعان شمس‌آذر صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض دقیق، توپ را به علی علیپور رساند و این بازیکن گل اول سرخپوشان را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۲۹: شوت میلاد محمدی از پشت محوطه جریمه را محمدامین رضایی مهار کرد.

دقیقه ۳۲: علی علیپور می‌رفت تا گل دوم خودش را هم وارد دروازه شمس‌آذر کند اما ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۶: میلاد فخرالدینی یک موقعیت تک به تک با امیررضا رفیعی را از دست داد و با بی‌دقتی توپ خود را به بیرون زد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک بازیکنان شمس‌آذر را امیررضا رفیعی با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد تا این توپ به موقعیت جدی برای تیم قزوینی تبدیل نشود.

دقیقه ۲+۹۰: بازیکنان پرسپولیس روی یک ضد حمله سریع دومین گل خود را به ثمر رساندند. در این صحنه ژوائو با یک توپ‌ربایی خوب وحید امیری را با دروازه بان شمس‌آذر تک به تک کرد که امیری با یک چیپ استثنایی و دقیق، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


کد مطلب: 430389

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/430389/پرسپولیس-۲-صفر-شمس-آذر

پروژه ایرانی
  https://www.theiranproject.com