کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با این کتاب‌ها کیفیت زندگی‌تان را افزایش دهید

21 مرداد 1403 ساعت 11:05

گزارشگر : سهیلا صدیقی

کتاب‌ها می‌توانند در افزایش کیفیت زندگی به ما کمک کنند یا برایمان یک مشاور خوب باشند؛ وقتی دقیقا نمی‌دانیم باید چکار کنیم؟


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، در این مطلب می‌توانید کتاب‌هایی را برای افزایش کیفیت زندگی‌تان بشناسید.

چگونه با هر کسی صحبت کنیم: 92 ترفند کوچک برای موفقیت بزرگ در روابط
 
کتاب «چگونه با هر کسی صحبت کنیم» از لیل لوندز شما را به بهترین ابزارها و تکنیک‌های گفت‌وگوی مؤثر مجهز می‌کند تا به‌راحتی در هر موقعیت اجتماعی بتوانید نیازها و خواسته‌ها و عقاید خود را مطرح کنید. فراگیری آموزه‌های این کتاب، مقدمه‌ای است برای ایجاد تغییر و تحولی عظیم در زندگی شخصی و کاری‌تان!
 
مهارت برقراری ارتباط مؤثر به‌راحتی مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را تغییر می‌دهد. شما با اتکا به این ابزار قدرتمند قادر خواهید بود درخواست‌هایتان را مطرح کنید و بر سر میز مذاکره، حتی با بالاترین مقامات، بنشینید؛ چراکه به خودتان و تأثیر کلامتان باور دارید. اما نگران نباشید، این توانایی اکتسابی و مثل هر مهارت دیگر آموختنی است. نمی‌توان انکار کرد که بعضی آدم‌ها توانایی ذاتی در گفت‌وگو و برقراری ارتباط با دیگران دارند، اما این دلیل نمی‌شود که شما با دیدن آن‌ها از خودتان ناامید شده و از تلاش دست بردارید. شما به‌عنوان انسان به هرچه که بخواهید دست می‌یابید، فقط لازم است انرژی و توجه خود را به آن معطوف کنید. یکی از راه‌های آسان و مؤثر دستیابی به مهارت‌ها مطالعه است و کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (How to Talk to Anyone) یکی از بهترین منابعی است که با رجوع به آن می‌توانید به تسلط زیادی در گفت‌وگو با دیگران برسید.
 
کتاب کار عزت نفس
 
«کتاب کار عزت نفس» در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ عزت نفس قرار دارد و توسط گلن آر. شیرالدی، روانشناس و استاد دانشگاه مریلند، به تالیف درآمده است. این کتاب تمامی جنبه‌های مرتبط با عزت نفس را بررسی می‌کند و یک راهنمای گام به گام دقیق و عملی شامل برنامه‌های هرروزه و جداول کاربردی و تعاملی برای تقویت احساس عزت نفس در اختیارتان می‌گذارد.
 
کمبود عزت نفس یا بیزاری از خود معضلی است که سن و سال نمی‌شناسد. ممکن است در هر شرایط اجتماعی یا سنی احساس کمبود عزت نفس داشته باشید. جالب است بدانید که این کمبود را نقص نامرئی می‌نامند چرا که اکثر افراد از وجود آن اطلاعی ندارند و به صورت خاموش رنج می‌برند. از طرفی، آدم‌ها اغلب برای احساس ارزشمند بودن به دنبال دلایل قانع‌کننده و مشخص می‌گردند، غافل از اینکه هر انسانی فارغ از توانایی‌ها، مهارت‌ها و جایگاه اجتماعی، مهم و باارزش به حساب می‌آید و عوامل بیرونی نقشی در ارزش او ندارند. کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس (The Self-Esteem Workbook) به تالیف گلن آر. شیرالدی (Glenn R. Schiraldi) در همین راستا نوشته شده و راهنمایی کاربردی و برنامه‌ای گام به گام برای بالا بردن عزت نفس در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب حتی برای کسانی که عزت نفس بالایی دارند نیز برنامه‌هایی تدارک دیده است که با کمک آن می‌توانند بیشتر از قبل مهارت‌هایشان را در این زمینه بالا ببرند و نوسانات عزت نفس را تحت کنترل خود درآورند.
 
قدرت اقدام: همین الان انجام دهید
 
دنیل والتر، سخنران، متخصص، مشاور و نویسنده‌ تعدادی از محبوب‌ترین کتاب‌های خودیاری از جمله کتاب «قدرت اقدام» است. او سال‌هاست با انتقال تجربیات و دانش خود به مخاطبان و شاگردانش از سرتاسر جهان، به هزاران نفر در کشف هدف زندگی و راه‌های تحقق آن کمک کرده است. والتر امیدوار است با نگارش کتاب قدرت اقدام، منبع جامع و گسترده‌ای در زمینه‌ی آموزش و معرفی ابزارها و راهکارهای خودآگاهی و ایجاد انگیزه برای تحقق اهداف و آرزوها در اختیار خوانندگان خود قرار بدهد.
 
دنیل والتر (Daniel Walter) در مقدمه‌ی کتاب قدرت اقدام (The Power of Action: Do It Now) به این موضوع اشاره می‌کند که طبق آخرین تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، بیش از 85 درصد مردم از شغل خود متنفرند و درصد بیشتری از مردم در تحقق و رسیدن به اهداف و مقاصدی که تعیین می‌کنند شکست می‌خورند. او این آمار نگران‌کننده را نشانه‌ و شاهدی بر ناامیدی و نارضایتی افراد از زندگی و شغل خود می‌داند و معتقد است این عوامل با تاثیر دوجانبه‌ای که بر یکدیگر دارند باعث گرفتاری افراد در چرخه‌ی باطلی می‌شود که خارج شدن از آن تنها به شرطی ممکن است که انگیزه و مهارت کافی برای قدم برداشتن به سمت اهدافشان را کسب کنند. والتر با توجه به اهمیت این موضوع و با استفاده از تجربیات شخصی خود، تصمیم به نگارش کتاب قدرت اقدام گرفته است.
 
حساس‌ها: قدرت پنهان آدم‌های بسیار حساس در جهان پیچیده‌ی امروز
 
کتاب «حساس‌ها» با همکاری جن گرانمن و آندره سولو به نگارش درآمده است تا پرده از قدرت‌های پنهان شخصیت‌های حساس بردارد. این کتاب بر پایه‌ی پژوهش‌های علمی و عصب‌شناختی و تجربیات شخصی خود نویسندگان و افراد حساس دیگر، از ویژگی‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های حساس بودن می‌گوید و شناختی عمیق‌تر از این افراد به دست می‌دهد.
 
«حساس نباش! سخت نگیر!» چند بار در عمرتان این جمله‌ها را شنیده‌اید؟ چقدر به شما توصیه کرده‌اند که در روابط عاطفی‌تان از میزان حساسیت‌ها بکاهید و از برخی رفتارها چشم‌پوشی کنید؟ چند بار به خاطر حساسیت‌تان آزار دیده‌اید و مجبور شده‌اید آن را از دیگران پنهان کنید؟ احتمالا دفعات زیادی هم پیش آمده است که احساس کردید حساسیت نقطه‌ضعفتان است، باید آن را برطرف کنید و مثل باقی آدم‌ها نسبت به اطرافتان بی‌خیال‌تر باشید. جن گرانمن (Jenn Granneman) و آندره سولو (Andre Sólo) کتاب صوتی حساس‌ها (Sensitive: The Power of a Thoughtful Mind in an Overwhelming World) را نوشته‌اند تا به شما بگویند برعکس توصیه‌های دیگران، نباید این ویژگی شخصیتی را رها کنید. از نظر آن‌ها حساس بودن نعمتی است که قدرت‌های پنهان و پتانسیل‌های بسیاری را به شخصیت شما اضافه می‌کند. می‌گویید نه؟ کافی است با راهنمایی آن‌ها این پتانسیل‌ها را کشف کنید تا تاثیرات مثبش را در زندگی‌تان ببینید.
 


کد مطلب: 426267

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/report/426267/این-کتاب-ها-کیفیت-زندگی-تان-افزایش-دهید

پروژه ایرانی
  https://www.theiranproject.com