جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 415500

17 ابزاری که هر آرایشگری به آن نیاز دارد

پروژه ایران : خلاقیت خود را با افزایش زیبایی طبیعی مشتری خود بکار بگیرید تا به آنها خدماتی بدهید که می‌توانند از آن لذت ببرند. هنر آرایش آمادگی زیادی می‌خواهد. با این حال، با اقلام مناسب در آرایشگاه خود، مطمئناً تأثیر زیادی خواهید داشت.
17 ابزاری که هر آرایشگری به آن نیاز دارد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، دانستن اینکه از کجا باید با صدها محصول موجود در بازار شروع کرد، می‌تواند چالش برانگیز باشد. ما شما را با لیستی از موارد ضروری برای زیبایی مشتریانتان آشنا می‌کنیم.

این راهنما در مورد چیزی است که هر آرایشگری به آن نیاز دارد:

اولین مجموعه از اقلام ضروری، برای مرحله آمادهسازی است. همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید، آماده است. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهید که مشتری همیشگی شما بمانند.

ضدعفونی کننده

قبل از استفاده از هر یک از موارد زیر، باید به بهداشت فکر کنید. یک ضد عفونی برای تمیز کردن محصولات شما بعد از هر مشتری ضروری است، زیرا به جلوگیری از انتقال باکتری کمک میکند.

برس‌ها
برای استفاده از آرایش با استانداردهای حرفه‌ای، به انواع برس‌ها برای اهداف خاص نیاز دارید. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

پودر
پرایمر
کانسیلر
رژگونه
هایلایتر
سایه چشم

پد و سواب پنبه‌ای

پدها و سواب‌های پنبه‌ای چیزی است که هر آرایشگر برای تمیز کردن صورت مشتری قبل از شروع به آن نیاز دارد. همچنین می‌تواند برای رفع اشتباهات، مفید باشد (مثلاً پاک کردن سایه چشم اضافی).

پایه‌ها

برای قرار دادن یک لایه پایه بر روی صورت مشتری خود به نقاط شروع حیاتی نیاز دارید. این می‌تواند به شما کمک کند ظاهری را که می‌خواهید به دست آورید تعریف کنید و هر ایرادی را بپوشانید.

پرایمر

برای صاف کردن منافذ و چین و چروک صورت مشتری خود، از پرایمر استفاده کنید. این کمک می‌کند آرایش شما بهتر روی صورت آنها بنشیند و برای هنر شما آماده شود.

زیرساخت

رنگ پوست مشتری خود را با زیرسازی یکنواخت کنید، این کار لکه‌ها را می‌پوشاند و لایه‌ای برای ساختن ایجاد می‌کند. این یک پایه اساسی برای تمام آرایش‌های دیگر است.

کانسیلر

کانسیلرها هرگونه لک روی صورت مشتری را می‌پوشانند. می‌توانید قسمت‌هایی از صورت را که می‌خواهند بپوشانند، مانند حلقه‌های تیره زیر چشم، روشن کنید.

کانتورینگ

به دو صورت پودر یا کرم، کانتورینگ شکل صورت مشتری شما را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهند گونه‌های بلندتری پیدا کنند، کانتورینگ می‌تواند این کار را انجام دهد.

فیکس آرایش

پس از انجام تمام کار، یک پودر سفت‌کننده اضافه کنید تا مطمئن شوید که کار سخت شما به جایی نمی‌رسد. ظاهر را تا زمانی که مشتری شما به آن نیاز دارد ماندگار کنید.

مرحله بعد به شما کمک می‌کند، هنر خود را به قسمت‌های مختلف چهره مشتریان خود اضافه کنید. با گزینه ث‌های متنوع، خلاقیت شما می‌تواند بدرخشد.

مداد و پودر ابرو

برای اینکه مشتری‌ها ابروهای پرتر و خوش فرم‌تر داشته باشند از مداد یا پودر ابرو استفاده کنید. برای تغییر در موهای ابرو و ایجاد ظاهری طبیعی می‌توانید خطوط ظریف را با مداد بکشید.

سایه چشم

طیف وسیعی از رنگ‌ها می‌تواند گزینه‌های مختلفی را برای مشتری شما برای سایه چشم ارائه دهد. از پودرها با برس خود استفاده کنید تا رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که شکل چشم آنها خیره‌کننده شود.

خط چشم

با استفاده از تکنیک دست ثابت، خط چشم شما می‌تواند توجه مشتریان شما را جلب کند. از خودکار، مداد یا مایع استفاده کنید. هر کدام می‌توانند جلوه متفاوتی از هنر چشمی ایجاد کنند.

ریمل و مژه

می‌توانید از چسب برای زدن مژه‌های مصنوعی یا ریمل برای حجم دادن به مژه‌های طبیعی مشتری استفاده کنید. اینها می‌توانند ظاهرهای مختلفی ایجاد کنند که می‌تواند مژه های آنها را فر، بلند یا مشخص‌تر کند.

خط لب و رژ لب

خط لب به تعیین انحنای طبیعی و طرح کلی کمک مو برای رژ لب آماده می‌کند. رنگ‌های متنوعی در رژلب‌ها موجود است. شما حتی می‌توانید از برق لب براق برای به مشتریان استفاده کنید.

اسپری ماندگارکننده

مانند یک پودر فیکساتور، یک اسپری تنظیم‌کننده تضمین می‌کند که میکاپ خلاقانه شما در جای خود باقی بماند. این می‌تواند به شما کمک کند تا بدرخشید.

اما آخرین مرحله چیزی است که هر میکاپ آرتیستی به آن نیاز دارد و آن هم جنبه تجاری حرفه شماست.

نورپردازی

برای نشان دادن کارهایی که انجام دادید، با عکس‌های خیره کننده، نمونه کار خود را به همه نشان دهید. همراه داشتن نور و رینگ لایت برای گرفتن عکس‌های عالی ضروری است.

رینگ لایت یک راه حل عالی است. از وسط رینگ لایت عکس بگیرید تا منبع روشنایی یکنواخت بهره‌مند شوید. مشتری خود را تشویق کنید تا عکس خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد و کسب و کار شما را برای نمایش بیشتر تگ کند.

نمونه کارها
 
با شاهکارهایی که خلق می‌کنید، بهترین کار خود را به مجموع نمونه کارهایتان اضافه کنید و از یک وبسایت یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

برنامه مدیریت مالی

هر یک از این اقلام به عملکرد کسب و کار شما کمک می‌کند، بنابراین به ذخیره و مدیریت درآمد خود ادامه دهید تا هزینه‌های آنها را پوشش دهید.
 
https://theiranproject.com/vdccxpq0x2bqsp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما