پروژه ایران
: سایتهای فروش و آگهیدهندههای خودرویی طی سالهای اخیر پای ثابت نوسانات قیمت بودهاند تا اینکه این موضوع با تغییر روش قیمتها و درج آن در وبگاه اتحادیه نمایشگاهدارن به نوعی حل شد؛ اما متاسفانه در ۶ ماه گذشته درج قیمت در سایت تنها سه بار عملیاتی شد که رئیس اتحادیه دلیل آن را نوسان قیمتها عنوان کرد که اجازه درج قیمت واحد برای یک روز را به آنها نمیداد، حال با نزدیک شدن به انتخابات اتحادیه فرصتی خواهد بود که رویههای سنتی گذشته تغییرکرده و اعضا پیگیر مطالبات صنفی خود و مردم باشند.