جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پروژه ایران : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که با اجرایی شدن توافق‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا و با دسترسی به یک بازار برزرگ در همسایگی کشور که روابط دپلماتیک مناسبی هم داریم، فصل تازه‌ای برای صنعتگران و تجار ایرانی باز خواهد شد.
فرصت‌های پیش روی تجار و صنعتگران ایرانی در اوراسیا
فرصت‌های پیش روی تجار و صنعتگران ایرانی در اوراسیا
به گزارش پروژه ایران، عباس علی‌آبادی بعد از امضای توافق‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال‌ها پیش مذاکرات مفصلی در این رابطه صورت گرفته و الآن در حال به بار نشستن است.

وی با بیان اینکه این موضوع چالش‌هایی هم دارد و صنعتگران باید خود را برای یک رقابت مفید و سازنده آماده کنند که می‌تواند توسعه دهنده فناوری و ظرفیت‌ها وتوانایی‌ها باشد، گفت: در خلال این ایام که موافقفت نامه تجارت ترجیحی بین ایران و اوراسیا برقرار بود، مبادلات تجاری تا چند برابر افزایش پیدا کرد.

علی آبادی همچنین گفت: ما در شرایط خاصی هستیم که محدودیت‌های مختلفی به کشور اعمال می‌شود و این اتحادیه فرصت خوبی برای تامین بسیاری از نیازهای کشور است و ایران هم ظرفیت‌های بالایی برای حضور مفید در این کشور دارد. همچنین برای صنعتگران فرصت خوبی برای دستیابی به بازاری که تشنه کالاهای فناورانه ایرانی است، فراهم شده است.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcjxhexauqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما