جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 411290
در خطبه‌های نماز جمعه بمبئی مطرح شد؛

امام جمعه بمبئی هند: حادثه تروریستی کرمان اعتراف شکست ناخواسته دشمنان است

پروژه ایران : حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی گفت‌: انفجار تلخ بار در سالگرد شهید قاسم سلیمانی نشان از بزدلی شدید دشمنان است. و اعتراف ناخواسته به شکست و شاهد بر استمرار شیطنت آنان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی، امام جمعه بمبئی
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی، امام جمعه بمبئی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علی عابدی امام جمعه بمبئی و مدیر مدرسه علمیه امام امیرالمؤمنین هند در پیامی انفجار در کرمان را به شدت محکوم کرد و گفت: انفجار تلخ بار در سالگرد شهید قاسم سلیمانی نشان از بزدلی شدید دشمنان است. در تاریخ ۱۴۰۰ ساله ثابت شده است که شیعیان بعد از کشته شدن قویتر شده اند. و ان شاء الله قویتر خواهند شد. اگر دشمنان شجاعت و مردانگی واقعی داشتند خودشان به میدان می آمدند. حمله دزدکی اعتراف ناخواسته به شکست و شاهد بر استمرار شیطنت آنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام امیرالمومنین (ع) در ادامه گفت: مراقب منافقان و مزدوران در صفوف مسلمانان باشیم. شناسایی و ریشه کن کردن آنان ضروری است. این تروریسم است و چنین اقداماتی نتیجه ذهنیت ناجوانمردانه است و مردم شهیدپرور از چنین حادثه ای هراسی ندارند.

وی گفت: این مصیبت غم انگیز را به خانواده شهدا و مردم ایران تسلیت می گویم. خداوند درجات متعالی به این شهدا عزیز و به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید. همچنین در ظهور حضرت ولی عصر عج تعجیل بفرماید تا دشمنان اسلام نابود شوند و پرچم اسلام بر فراز جهان برافراشته شود.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdceoz8e7jh8zwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما