جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 411568
منبع : ايسنا
اولین نشست کمیته فلسطین APA

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی هستیم

پروژه ایران : دبیر کل مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: عنوان پارلمان‌های کشورهای آسیایی درخواست داریم تا اقدامات قاطعی در جلوگیری از حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی انجام شود و این رژیم به اقدامات خود پایان دهد.
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی هستیم
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی: به دنبال بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی هستیم
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، محمدرضا مجیدی دبیر کل مجمع مجالس آسیایی (APA) ظهر چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) طی اظهاراتی گفت: از تمامی شرکت کنندگان در این جلسه و همچنین آقای قالیباف برای برگزاری این اجلاس تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شاهدیم که که غزه توسط صهیونیست‌ها با حمایت بی سابقه کشورهای غربی و آمریکا به شدت بمباران می‌شود و در سازمان ملل از حق وتو به صورت غیر عادلانه استفاده می‌شود و این رژیم به ده ها تن بمب مجهز شده است.

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی گفت: اتحادیه پارلمان‌های آسیایی امروز به دنبال کمک به مردم فلسطین و فراخواندن ملت‌های مسلمان به ایفای نقش سازنده در این زمینه است.

مجیدی تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کوچاندن قهری ساکنان غزه که نقض آشکار معاهدات بین‌المللی و قطعنامه سازمان مالی محسوب می‌شود

وی با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در پاکسازی نژادی مردم فلسطین و بمباران مدارس و دفاتر سازمان ملل در غزه گفت: در این حمله از حقوق مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی می‌شود. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی است.

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی با بیام اینکه «علارغم تلاش دبیرکل سازمان ملل جهت تحقق آتش بس در غزه، قطعنامه‌های این سازمان همواره بصورت نامشروع لغو شده است»، عنوان کرد: غرب و در راس آنها آمریکا وظیفه دارند که استانداردهای دوگانه و نفاق و دورویی آشکار خود را در قبال رژیم صهیونیستی پایان بخشد و ما به عنوان پارلمان‌های کشورهای آسیایی درخواست داریم تا اقدامات قاطعی در جلوگیری از حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی انجام شود و این رژیم به اقدامات خود پایان دهد.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdccesq042bqsp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما