جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 412503
منبع : ايسنا
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند

پروژه ایران : رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افتخار کشور این است که تولید داخل موجب ایجاد اشتغال، ارزش افزوده می‌شود و نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند.
منظور: نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند
منظور: نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، داوود منظور در حاشیه آیین بهره برداری از خط تولید جدید برای بافندگی فرش مازندران واقع در قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ خاطرنشان کرد: در کشور ظرفیت های خوبی تولیدی و صنعتی وجود دارد و دولت سیزدهم با عزم جدی حمایت از این ظرفیت ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: بنگاه های اقتصادی نیز می‌توانند منابع پایداری را برای کشور ایجاد کنند و این کار جهاد اقتصادی برای کشور به شمار می رود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: دولت حمایت از این ظرفیت ها را وظیفه خود می داند و به دنبال گشایش از همه مشکلات و گره های موجود در مسیر تولیدکننده است و برای این امر دولت تامین منابع مالی ارزی و ریالی را بررسی می کند.

وی اظهار کرد: استان مازندران همواره معروف به صنعت نساجی بوده است،‌بنابراین باید نشان نساجی را برای استان تقویت کنیم و با توجه به اینکه پنبه مورد نیاز در داخل کشور تامین و تولید می شود، باید زنجیره تولید نساجی از محل محصولات پتروشیمی و کشاورزی را کامل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تاکید کرد: تلاش داریم که صنعت پارچه را براساس منابع تولیدات داخلی تولید و عرضه کنیم.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdccxiq012bqsp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما