جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پروژه ایران : در حمله امروز اسرائل به منطقه المزه دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی و تعدادی از نیروهای سوری به شهادت رسیدند که مسئول اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی از جمله این شهدا هستند.
حمله اسرائیل به محله المزه دمشق و شهادت مسوول اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی
حمله اسرائیل به محله المزه دمشق و شهادت مسوول اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، المیادین و برخی منابع رسانه‌ای سوری امروز شنبه اعلام کردند که یک انفجار قوی در غرب شهر دمشق رخ داده است.

خبرگزاری سانا، خبرگزاری رسمی سوریه، در این باره گزارش داد این حمله ساختمانی مسکونی در محله المزه در دمشق را هدف قرار داد که ناشی از حمله صهیونیست‌ها به سوریه بوده‌ است.

به گفته المیادین این تجاوز صهیونیست‌ها منجر به تخریب کامل ساختمان مسکونی در محله المزه شد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ترور زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش در حمله به دمشق، صحت چنین اخباری را تکذیب کرد.

اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: حال همه کادر جنبش در دمشق خوب است و این حمله هیچ یک از دفاتر جنبش را هدف قرار نداده است.

به روز رسانی: سپاه شهادت ۴ مستشار ایرانی در سوریه را تایید کرد
روابط عمومی سپاه پاسدارا ن انقلاب اسلامی دقایقی قبل از شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه و تعدادی از نیروهای سوری در حمله اسرائیل به یکی از محلات دمشق خبر داد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به روزرسانی: فرمانده اطلاعات نیروی قدس در سوریه، سردار سرتیپ پاسدار یوسف امیدزاده و جانشین وی به شهادت رسیدند
خبرگزاری دانشجو دقایقی پیش نوشت:‌ ساختمان مورد هدف در دمشق شامل ۳ طبقه بوده است و مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در تجاوز به دمشق سه شهید از جمله دو افسر ایرانی از کادر سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و جانشین ایشان در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه به شهادت رسیدند. 

سردار سرتیپ پاسدار یوسف امیدزاده و جانشین ایشان در حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب پایتخت سوریه به شهادت رسیدند.

به روزرسانی: اعلام اسامی ۴ شهید حمله امروز اسراییل به المزه دمشق
در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از سپاه نیوز آمده است: در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: شهادت شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج ) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.

به‌روزرسانی: ایران اقدام صهیونیست‌ها را در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشور محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام جنایتکارانه و متجاوزانه صبح شنبه رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه مسکونی المزه دمشق را که به شهادت چهار مستشار نظامی‌ کشورمان و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد، به شدت محکوم کرد.

بروزرسانی: قالیباف: مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود
رییس مجلس شورای اسلامی درپی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق و شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل در انتخاب خواهد بود.

بروزرسانی/ سپاه: شمار شهدای جنایت امروز اسراییل در دمشق به ۵ نفر رسید

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار مدافع حرم «محمد امین صمدی» از مجروحین جنایت تروریستی صهیونیستی امروز در دمشق خبر داد.

این خبر به روز می شود.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcfm0dj0w6dyva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما