جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پروژه ایران : نشست برنامه های گروه بهمن برای سال ۱۴۰۳ در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران برگزار شد و مدیران ارشد این شرکت از برنامه های توسعه ای این گروه برای سال آینده گفتند.
برنامه‌های گروه بهمن برای سال ۱۴۰۳ / یک محصول اقتصادی جدید در راه است
برنامه‌های گروه بهمن برای سال ۱۴۰۳ / یک محصول اقتصادی جدید در راه است
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، ظهر دومین روز از نمایشگاه خودروی تهران، نشست خبری گروه بهمن برای تشریح برنامه های این گروه برای سال آینده برگزار شد. در این نشست مدیران ارشد گروه بهمن حضور داشتند و از چالش های فعلی و همچنین برنامه های توسعه ای خود در بخش های مختلف گفتند. در این نشست اعلام شد که علیرغم چالش های بسیار در سال ۱۴۰۲، این گروه توانسته تا عملکرد راضی کننده ای را داشته باشد و به قسمتی از اهدافش برسد.

منتظر سدان اقتصادی بهمن باشید
بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن، در این نشست گفت : «در بحث سواری به زودی محصولی جدید و اقتصادی خواهیم داشت که در سگمنت C قرار می گیرد. این خودرو می تواند بازار را رقابتی تر کرده و سبد محصولات بهمن را گسترده تر کند.» علیمرادلو ادامه داد : «مشکلاتی در سال ۱۴۰۲ داشتیم و شرایط طوری رقم خورد که همه چیز طرق انتظارمان پیش نرفت. بیشترین چالش ما در این سال مربوط به تامین ارز برای تامین قطعات بود. اما به هر ترتیب برنامه داریم تا افزایش تولید را در بحث محصولات سواری داشته باشیم و برنامه های ویژه ای در بحث توسعه محصولات جدید خواهیم داشت.»

علیمرادلو در ادامه اشاره کرد : «با وجود مشکلات فراوان در زمینه تولید، در سال های اخیر رقابت خوبی بین خودروسازان شکل گرفته و نمود این رقابت را می توان در نمایشگاه خودروی امسال دید. ما در گروه بهمن برنامه داریم علاوه بر افزایش حجم تولید، به صورت گسترده تر به برقی سازی هم ورود کنیم. امروز توافقی با سایر خودروسازان در بحث ایجاد شبکه گسترده شارژ خواهیم داشت و به زودی ترخیص هونگچی E-QM5 آغاز می شود و این خودرو به تاکسیرانی اضافه خواهد شد.»

محصول دیگری از نتا به ایران می آید!
چندی پیش بود که خبر حضور نتا GT را در آخرین خودرو منتشر کردیم و در نمایشگاه خودروی تهران هم معرفی نتا U را برای شما انجام دادیم. اما همکاری گروه بهمن با کمپانی نتا گسترده تر از این خواهد شد و قرار است یک محصول پلاگین هیبرید از نتا به ایران بیاید. مدیر عامل گروه بهمن در این مورد گفت : «همکاری گروه بهمن با نتا گسترده تر می شود و در سال آینده محصولی پلاگین هیبرید از این نشان چینی را به بازار می آوریم که با هر بار شارژ و سوخت گیری حدود ۱۳۰۰ کیلومتر پیمایش خواهد داشت. البته عرضه این محصول در ۶ ماهه دوم سال آینده انجام می شود اما جالب است بدانید که عرضه این خودرو همزمان باد چین در ایران انجام خواهد شد.»

جایگزین کارا به بازار می آید
بیوک علیمرادلو در مورد تولید وانت در گروه بهمن گفت : «بر اساس استاندارد های جدید تولید وانت های کارا متوقف می شود. البته به دنبال آن هستیم تا بازه زمانی تولید را افزایش دهیم اما به تر ترتیب این محصول کنار می رود و به جای آن کاپرا B و کاپرا U جایگزین خواهند شد. بر همین اساس برنامه داریم تا سال آینده تیراژ بالایی از وانت ها را داشته باشیم و در کنار آن تولید ون اینرودز هم افزایش خواهد داشت.»

برنامه های گروه بهمن در تولید خودروهای کار و تجاری
مدیران گروه بهمن در نشست خبری توضیح دادند که سال آینده تنوع محصولات این رده بیشتر می شود و تولید هم افزایش خواهد داشت. بر اساس آمار های ارائه شده رشد در تولید اتوبوس های سیبا موتور رقم خورده و به زودی اتوبوس ۱۲ متری تمام برقی هم توسط این شرکت ارائه می شود. همچنین در این نشست اعلام شد که قطعات کشنده بایک X9 آماده است و عملا در آغاز سال آینده عرضه گسترده این محصول را خواهیم داشت.
https://theiranproject.com/vdchkxnkw23nzwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما