جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 414200
منبع : ایلنا

خودروهای خارجی که اولین بار در اتو اکسپو تهران می‌بینیم

پروژه ایران : اتو اکسپو تهران یا نمایشگاه خودرو تهران 1402 از تاریخ 10 بهمن 1402 فعالیت خود را با آمادگی کامل برای استقبال از بازدیدکنندگان گرامی آغاز کرده است. پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب تهران توسط کانون ایران نوین برگزار می‌شود و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.
خودرو گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران اتو اکسپو
خودرو گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران اتو اکسپو
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، این نمایشگاه برخلاف سال‌های گذشته محل نمایش جدیدترین خودروهای خارجی است و بازدید از آن برای علاقه‌مندان به خودرو، تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

در نمایشگاه امسال جدیدترین خودروهای وارداتی بنزینی و برقی برای اولین بار رونمایی شده‌اند.

کانون ایران نوین به‌عنوان برگزارکننده اتو اکسپو تهران با برنامه‌ریزی درست، طراحی دکوراسیون جذاب، تسهیل فرایندهای بازدید، ایجاد امکان تست درایو و سیمولیشن خودرو، تجربه‌ای متفاوت برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه فراهم کرده است.

10 خودروی خارجی که باید در اتو اکسپو تهران ببینید
مریم شفیعی بنیان‌گذار و مدیرعامل کانون ایران نوین وعده نمایشگاه خودرو کاملا متفاوتی را داده است. مهم‌ترین تفاوت نمایشگاه خودرو تهران 1402 با دیگر نمایشگاه‌های خودرویی که در سال‌های اخیر برگزار شده‌اند، تنوع خودروها و شرکت‌های حاضر است. از طرف دیگر در این نمایشگاه شاهد حضور خودروهای برقی هستیم.

در این رویداد بیش از 20 مدل خودروی جدید برای اولین بار رونمایی شده‌اند که بخش عمده آن‌ها به خودروهای وارداتی تعلق دارد.

در ادامه 10 مدل خودرو خارجی که باید در اتو اکسپو ببینید را معرفی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد به سایت رسمی نمایشگاه خودرو مراجعه کنید.

1.خودرو کیا سراتو GT لاین
سراتو GT لاین محصول برند کیا کره‌جنوبی، یکی از بهترین خودروهایی است که می‌توانید در اتو اکسپو تهران ببینید. این خودرو با کوشا خودرو به نمایشگاه آمده و تا به امروز مورد استقبال پرشور بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سراتو GT لاین ظاهر جذاب و زیبایی دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به 2 کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، سان‌روف، آینه‌های تاشو برقی، سنسور نور، حالت‌های رانندگی، کروز کنترل، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین دنده‌عقب، استارت دکمه‌ای و ... اشاره کرد.

2.خودرو فیونیکس آریزو 8
فیونیکس آریزو 8 محصول لوکس و گران‌‌قیمتی است که توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه امسال رونمایی شده است. این سدان لاکچری یکی از اولین خودروهای چینی است که توانسته از موسسه NCAP اروپا 5 ستاره ایمنی را به‌دست بیاورد.

فیونیکس آریزو 8 طراحی شیک و دلنشینی دارد و در عین سادگی زیبا به‌نظر می‌رسد. این خودرو 254 اسب بخار قدرت دارد و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. ایمنی بالا یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این خودرو است.

3.خودرو جیلی جئومتری C
خودرو تمام برقی جئومتری C با فردا موتورز در نمایشگاه اتو اکسپو تهران حضور دارد. جیلی جئومتری یکی از برندهای زیرمجموعه جیلی چین است که خودروهای برقی تولید می‌کند.

این ماشین در کمتر از 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، باتری 70 کیلوواتی دارد و با یک‌بار شارژ 500 کیلومتر حرکت می‌کند. موتور برقی جیلی جئومتری C، 200 اسب بخار قدرت دارد و 310 نیوتن متر گشتاور به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

4.خودرو تویوتا کرولا 1.5 لیتری تیپ جدید
تویوتا کرولا سال‌هاست که در صدر محبوب‌ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرد و این بار شما می‌توانید جدیدترین مدل آن را در نمایشگاه خودرو تهران 1402 ببینید.

این اتومبیل که شرکت معین خودرو آن را وارد کرده، از پربازدیدترین خودروهای نمایشگاه امسال است.

تویوتا کرولا نسخه 1.5 لیتری هیچ تفاوت ظاهری نسبت به نسخه‌ی قدیمی‌ خود ندارد، اما از نظر فنی بهبود یافته است. این مدل به پیشرانه 1.5 لیتری مجهز است، 121 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور تولیدی موتور آن 148 نیوتون متر است.

5.خودرو هوندا وزل
هوندا وزل یک کراس اوور ژاپنی است که با معین خودرو به اتو اکسپو تهران آمده است. این خودرو طراحی به‌روز و لوکسی دارد و برای کسانی که به ماشین‌های شیک علاقه‌ دارند، جذاب است.

هوندا وزل یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی دارد که قدرت 124 اسب بخار و 145 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

هوندا وزل آپشن‌های زیادی را هم ارائه می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان نمایشگر لمسی سیستم مولتی‌مدیا، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، آنتن کوسه‌ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ... را نام برد.

6.خودرو نیسان سیلفی

یکی از نکات مثبت نمایشگاه خودرو امسال حضور پررنگ خودروهای ژاپنی است. خودرو نیسان سیلفی را شرکت نامی خودرو در کنار چند مدل نیسان دیگر به نمایشگاه امسال آورده است.

این خودرو تقریبا با تمام آپشن‌های اصلی به ایران وارد شده است و از میان آن‌ها می‌توان به ترمز ضد قفل با توزیع الکتریکی، ترمز پارک برقی، سیستم proPILOT نیسان، سیستم صوتی BOSE با 8 اسپیکر، سانروف برقی، هدآپ دیسپلی، گرمکن آینه‌های جانبی و ... اشاره کرد.

1.خودرو تیگارد 7L پلاس
پیکاپ جدید سانیار موتور به‌نام تیگارد 7L پلاس برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی شده است. چند سال قبل، شرکت‌های دیگر برای آوردن این خودرو به کشور تلاش کرده بودند و هیچ‌کدام موفق نشدند، اما حالا شما می‌توانید این پیکاپ جذاب را در اتو اکسپو تهران از نزدیک ببینید.

تیگارد 7L پلاس دارای پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی است و موتور این خودرو قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را تولید می‌کند. علاقه‌مندان به پیکاپ‌ها به‌هیچ‌وجه نباید دیدن و امتحان کردن این خودرو را از دست بدهند.

2.خودرو جی ای سی امپو
به جرات می‌توان گفت جی ای سی امپو از نظر ظاهری جذاب‌ترین خودروی به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو تهران است. راسا موتور که قبلا مدل‌های مختلف برند GAC را به کشور وارد کرده بود، حالا این مدل سدان جدید را معرفی کرده است.

سدان اسپرت جی ای سی امپو دارای شتاب صفر تا صد حدود 7 الی 8 ثانیه است. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری سوخت مستقیم دارد که قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر را تولید می‌کند.

3.خودرو سامسونگ XM3

بعد از تغییر شرایط واردات خودرو بالاخره می‌توانیم شاهد حضور یکی از محصولات شرکت رنو در اتو اکسپو تهران باشیم.

خودروی رنو سامسونگ XM3 در واقع نسخه کره‌ای رنو آرکانا، یک کراس اوور کوپه‌ای است که با همکاری شرکت سروش دیزل در نمایشگاه امسال حضور یافته است.

سامسونگ XM3 از یک موتور بنزینی چهار سیلندر با حجم 1.6 لیتر بهره می‌برد. این موتور نیرویی برابر با 142 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر را تولید می‌کند.

1.خودرو نتا ایکس
خودرو نتا ایکس یکی از خاص‌ترین خودروهایی است که برای اولین بار در نمایشگاه امسال توسط گروه بهمن رونمایی می‌شود و جذابیت فوق‌العاده‌ای به اتو اکسپو بخشیده است.

نتا ایکس یک کراس اوور کوپه‌ای کامپکت الکتریکی به حساب می‌آید که در نوع خود یک محصول متمایز و حرفه‌ای است.

نتا ایکس دارای آپشن‌هایی مثل کنسول اصلی دو سطحی، نمایشگر 15.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر 8.9 اینچی اطلاعات کیلومتر و ... است. موتور الکتریکی این خودرو 163 اسب بخار قدرت دارد و بیشترین سرعت آن به 150 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اتو اکسپو تهران؛ نمایشگاهی که نباید از دست بدهید
اتو اکسپو تهران 1402 نمایشگاهی مردمی است که با حضور حداکثری شرکت‌های تولیدکننده، واردکننده و شرکت‌های فعال در حوزه‌های دیگر مثل قطعه‌سازی، خدمات و فناوری‌های خودرو برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی کم‌نظیر برای بازدید از جدیدترین تولیدات داخلی و خودروهای واردتی است. همچنین تشکیل پنل‌های تخصصی امکان مناسبی برای بررسی و حل مشکلات حوزه خودرو خواهد بود.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdciu5a5ut1azr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما