جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 416553
در خطبه‌های نماز جمعه ساری بیان شد؛

امام جمعه ساری: شرکت در انتخابات بیعت با اولیای الهی است

پروژه ایران : امام جمعه موقت ساری شرکت در پای صندوق های رای را بیعت با اولیای الهی و نظام مقدس اسلامی دانست.
حضور مردم ساری در انتخابات
حضور مردم ساری در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری شرکت در انتخابات و رأی دادن را بیعت با اولیای الهی برشمرد و گفت: مشهورترین بیعت با پیامبر خدا بیعت رضوان است.

وی با اظهار اینکه طبق تعبیر مقام معظم رهبری باید قدر صندوق‌های رأی را دانست و گفت: این صندوق محصول صدهاهزار خون شهیدان است و مجلس در تعیین سرنوشت مردم در دست آن است.

وی حضور در انتخابات را مساله مهم برشمرد و به سابقه درخشان تبرستان اشاره و اضافه کرد: دشمن در حال نظاره است و باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، دشمن را ناامید کنیم.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه زیرساخت اقتصادی و اجتماعی کشور با مجلس قوی ساخته می‌شود، گفت: وظیفه ملی و تکلیف شرعی است که در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام حسینی با تقدیر از داوطلبان مجلس و خبرگان رهبری گفت: تخریب هیچ فردی شرعا و اخلاقی جایز نیست و باید بدانیم که میدان انتخابات میدان رقابت است و باید اخلاق را سرلوحه قرار داد.

امام جمعه موقت ساری از داوطلبان خواست تا آرامش، اخلاق و امنیت را از روز بعد از انتخابات رعایت کنند و باتقدیر از مجریان و عوامل برپایی انتخابات تصریح کرد: صیانت از آرای مردم وظیفه اساسی است.

وی با اشاره به روز نیکوکاری تصریح کرد: باید سفره محرومان بیشتر دیده شود.

وی همچنین با اشاره به مراسم روز درختکاری توجه به زیرساخت‌ها و فضای سبز شهری را مهم دانست و با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، برپایی نمایشگاه دستاوردهای قله اقتدار را مفید برشمرد و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

امام جمعه موقت ساری غزه را مساله اول دنیا و جهان اسلامی بیان کرد و گفت: یک روی مساله غزه نسل کشی و محاصره اقتصادی و کودک کشی است و ۳۰ هزار مردم بیگناه در این حادثه شهید شدند.

امام جمعه موقت ساری با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعی حقوق بشر گفت: ۳۰ هزار نفر جلوی چشم این سازمان‌های بین المللی کشته می‌شوند و وجدانان آنان بیدار نشده است.

وی با بیان اینکه مبنای این تحرکات و جنایات آمریکا است، تصریح کرد: روی دیگر مساله غزه، شهامت و ایستادگی مردم مظلوم برابر جنایت استکبار است.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcbs0bafrhb8sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما