جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 417537
حواشی داربی 103

خبرنگاران نشست استقلال را تحریم کردند! / سنگ‌پرانی قرمزها یک استقلالی را مصدوم کرد

پروژه ایران : در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و استقلال چهارشنبه شب از ساعت ۲۰ در دربی تهران به مصاف هم خواهند رفت.
خبرنگاران نشست استقلال را تحریم کردند! / سنگ‌پرانی قرمزها یک استقلالی را مصدوم کرد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و استقلال چهارشنبه شب از ساعت ۲۰ در دربی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

تیم داوری دربی از اتاق VAR بازدید کرد

تیم داوری شهرآورد امروز پایتخت بین استقلال تهران و پرسپولیس، صبح امروز با حضور در ورزشگاه آزادی از محل برگزاری این دیدار بازدید کرد.
همچنین اعضای تیم داوری از اتاق سیستم داور ویدئویی بازدید داشتند تا با حضور سعداله گلمرادی عضو تاجیکستانی حاضر در اتاق VAR برای بازی امروز هماهنگی کامل نیز پیدا کنند.وحید کاظمی قضاوت دیدار امروز را بر عهده دارد.
سعید قاسمی، حسن انتظاری و پیام حیدری کمک های او را تشکیل می دهند‌. همچنین فرهاد مروجی کمک داور ذخیره بازی است.



سهیل مهدی: حذف مهسا قربانی تصمیم کمیته داوران بود؛ جلوی تنش‌های احتمالی گرفته شد

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به حذف مهسا قربانی از فهرست داوران حاضر در اتاق VAR شهرآورد ۱۰۳ پایتخت اظهار کرد: این‌ تصمیمی بود که کمیته داوران گرفت اما با این کار تمام حاشیه‌های احتمالی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: داور تاجیکستانی که برای همراهی تیم داوری مستقر در اتاق VAR وارد کشورمان شده است، جایگزین می‌شود. سعداله گلمرادی به زبان فارسی اشراف داشته و تجربه این کار را هم دارد. او چهره‌ای قدیمی است و بدون شک می‌تواند از تجربیات خود بهره بگیرد.



سیستم کمک‌داور ویدیویی داربی ۱۰۳

بلیت دربی ۲.۵ میلیون شد/ از در غربی تا در شرقی ورزشگاه ۱۰۰ هزارتومان!

 با توجه به صدرنشینی استقلال بلیت جایگاه طرفداران استقلال به قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میلیون فروخته می‌شد و جایگاه پرسپولیس ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر یعنی به مبلغ ۲ میلیون تومان به هواداران این تیم فروخته می‌شد.

همچنین شغل جدیدی مقابل درهای ورزشگاه آزادی بوجود آمده است. موتورسوارانی که هواداران پرسپولیس و استقلال را از درهای غربی به شرقی و بالعکس می‌رسانند از هر هواداری ۱۰۰ هزار تومان بابت این مسیر کوتاه دریافت می‌کنند.

گولسیانی از لیست پرسپولیس خارج شد
گئورگی گولسیانی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از لیست بازی پرسپولیس برای دربی ۱۰۳ خارج شد.
این بازیکن به احتمال فراوان به بازی پرسپولیس و پیکان هم نخواهد رسید.

هدایت ممبینی: از دلیل حذف مهسا قربانی بی‌خبرم
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حذف نام مهسا قربانی از لیست داوران اتاق VAR دربی گفت: خانم‌ها ذکایی و قربانی و موعود بنیادی کسانی بودند که لایسنس حضور در اتاق VAR را داشتند و کمیته داوران تصمیم گرفت که خانم قربانی در لیست داوران نباشد و ما هم مخالفتی با آن نکردیم. دلیل اصلی حذف نام قربانی را نمی‌دانم شاید یکی از دلایل حذف نام این داور، تجربه داوران برای این بازی حساس باشد.

او ادامه داد: در بازی رفت استقلال تهران و پرسپولیس، از سیستم VAR استفاده کردیم که مالکیت آن در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC بود اما در این بازی از سیستمی استفاده می‌کنیم که مالکیت آن برای فدراسیون فوتبال است و از اینکه از این دستگاه در یک بازی مهم استفاده می‌کنیم خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم شرایط مهیا باشد تا در فصل آینده در بازی‌های بیشتری از VAR استفاده کنیم.

 مصدومیت نیک‌نفس با سنگ‌پرانی هواداران قرمز 
در حاشیه گرم کردن بازیکنان پیش از آغاز بازی، هواداران پرسپولیس با پرتاب سنگ به سمت زمین باعث مصدومیت زبیر نیک‌نفس هافبک استقلال شدند. سنگ پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر این بازیکن خورد و سر این بازیکن شکست.

هواداران پرسپولیس سر بازیکن استقلال را شکستند!


نکونام بازهم به نشست خبری نیامد؛ خبرنگاران استقلال را تحریم کردند
پس از پایان داربی، جواد نکونام سرمربی آبی‌ها باز هم حاضر به حضور در محل نشست خبری این تیم نشد و مهدی هاشمی نسب مربی استقلال به جای او در محل نشست حضور یافت تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد اما اصحاب رسانه به دلیل عدم حضور چندین‌باره سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری، حاضر به سوال از مربی استقلال نشدند و نشست هاشمی نسب را تحریم کردند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcexf8efjh8zni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما