جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 424364
منبع : ايرنا

خطیب جمعه اصفهان: نباید «حزب بازی» بر کاندیداها حاکم باشد

پروژه ایرانی : امام جمعه موقت اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات مکرر بر ضرورت رعایت تقوا، نباید «حزب بازی» و هوای نفس بر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حاکم باشد.
میردامادی
میردامادی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ اصفهان افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید به رأی مردم احترام بگذارند و به مشکلات جامعه اهمیت بدهند و در مجموع خدمتگذار و نوکر مردم باشند.

وی تاکید کرد: باید در امور کشور به جای اتکا به بیگانگان، به خود تکیه کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی برای انتخاب نامزد اصلح گفت: باید با دقت و بر اساس تشخیص، نامزد اصلح را انتخاب کنیم زیرا رای دادن ما از روی هوای نفس، گناه است.

وی تصریح کرد: هر رأی ما چشم دشمنان اسلام را کور می‌کند پس حضور همگان در پای صندوق‌های اخذ رای بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام میردامادی افزود: هرچند دعا ابزار انسان است ولی تمام کارها با دعا حل نمی‌شود زیرا خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگراینکه خودشان تغییردهنده سرنوشتشان باشند.

خطیب جمعه اصفهان همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده از جمله «روز مالیات» گفت: عدالت در پرداخت مالیات باید رعایت شود، بویژه اینکه کارگاه‌های کوچک بخاطر برخی بی‌عدالتی‌ها تعطیل شده است.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcaiynyy49nue1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما