جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 424387
منبع : ایکس

آذری جهرمی: امروز روز شکرگزاری ملی است

پروژه ایرانی : یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در واکنش به انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.
آذری جهرمی
آذری جهرمی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی،محمدجواد آذری جهرمی عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خدا صاحب دلهاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دلهای مردم را به او امیدوار کرد. خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده‌اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او بزرگترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آنها که به ایشان رای دادند -بویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آنها که به جناب آقای دکتر جلیلی و چه عزیزانی که اصلا رای ندادند. امروز روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.

‏از ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر کشور و عزیزانی که کمپین را در طول این انتخابات همراهی کردند، به سهم خودم تشکر می کنم. خدا قوت به تلاش‌های بی وقفه و دشوارتان. به برگزارکنندگان انتخابات اعم از دولت، نیروهای انتظامی و امنیتی و عوامل نظارتی شورای نگهبان هم خدا قوت می‌گویم.»
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcfcjdjew6d0ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما