شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ , 21 Sep 2024
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 428516
عبدالملک حوثی:

در کنار برادران حزب الله هستیم/ حمله زلزله وار به تل آویو

پروژه ایرانی : رهبر انصارالله یمن در سخنانی ضمن تاکید بر ایستادن در کنار حزب الله در جنگ با رژیم صهیونیستی به عملیات موثر و کوبنده نیروهای مسلح یمن به قلب تل آویو پرداخت.
در کنار برادران حزب الله هستیم/ حمله زلزله وار به تل آویو
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت انقلاب ۲۱ سپتامبر و تحولات نبرد طوفان الاقصی سخنرانی کرد.

وی در ابتدا دهمین سالگرد دستاورد بزرگ تاریخی انقلاب ۲۱ سپتامبر را به مردم یمن تبریک و تهنیت گفت و دستاورد انقلاب ۲۱ سپتامبر را دستاورد اصیل به معنای تمام کلمه برای مردم یمن توصیف کرد.

به گزارش مهر به نقل از المسیره، رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا و اسرائیل و سرسپردگان آنها در طی سالهای گذشته به تجاوزگری علیه ملت یمن روی آورده اند. آمریکا به دنبال سیطره بر ملت ما از طریق مزدورانش برآمد. دشمنان در سیطره بر کشور و ملت ما ناکام ماندند.

وی افزود: دشمنی علیه ملت ما از زمان انقلاب ۲۱ سپتامبر گسترده بوده است و متجاوزان مرتکب شنیع‌ترین جنایات شده و ملت ما را تحت محاصره قرار داده اند.

وی ضمن تاکید بر یمنی بودن انقلاب ۲۱ سپتامبر به حفظ این انقلاب و دستاوردهایش از سوی ملت یمن طی ده سال گذشته و دستاوردهای مهمی که به دست آمده است، اشاره کرد.

الحوثی گفت: آمریکا و اسرائیل دشمن انقلاب ۲۱ سپتامبر هستند زیرا در سیطره بر کشور ما ناکام ماندند و دستشان از کشور ما کوتاه ماند. آمریکا زیان کننده نخست از این انقلاب بود زیرا به دنبال تسلط کامل بر کشور یمن و منابع آن بود.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: موضع اسرائیل در قبال انقلاب ۲۱ سپتامبر و دشمنی با آن به درجه ای بود که آنرا خطرناکتر از موضوع هسته ای ایران قلمداد کرد. ملت ما با انقلاب ۲۱ سپتامبر آزادی و استقلال خود را به دست آوردند. آمریکا و اسرائیل و سرسپردگانش طی سالهای گذشته به دشمنی علیه ملت ما پرداختند. آنها شنیع ترین جنایات را علیه ملت ما مرتکب شدند و آنرا تحت محاصره کامل قرار دادند. پروژه متجاوزان اشغالگری، سیطره و مصادره آزادی و استقلال ملت ما بود.

وی افزود: آنها در سیطره بر کشور ما ناکام ماندند و ملت عزیز ما این دستاورد را حفظ کرد. انقلاب ۲۱ سپتامبر با وجود توطئه ها و جنگها پابرجاست. همه تحرکات علیه آن به شکست منجر شده است. سفیر آمریکا قبل از ۲۱ سپتامبر نفوذ گسترده در همه نهادهای یمنی داشت و همه امور را دیکته می کرد اما پس از انقلاب دستش کوتاه شد.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: خائنان و مزدورانی که در اردو دشمنان هستند تحت دیکته های آمریکا هستند. ملت ما زیر یوغ آمریکا و اسرائیل و مزدورانش نمی رود.

وی افزود صهیونیزم جهانی و بازوهای آنها مسلمانان و همه جوامع بشری را هدف قرار می دهند. حمله برنامه ریزی شده و سازماندهی شده از سوی دشمنان در قالب جنگ نرم و سخت وجود دارد.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: موضع ملت ما در قبال یاری ملت فلسطین با وجود همه تحولات و چالشها، خطرات و توطئه ها؛ آشکار، صریح، قوی و ثابت است. ملت ما با وجود جنایات ددمنشانه و محاصره شدید ائتلاف دشمن ذره ای از موضوع محوری یعنی یاری ملت فلسطین دست نکشیده است. ملت ما در کنار ملت فلسطین ایستاده است. با حمله دشمن به غزه، ملت ما موضع جهادی اتخاذ کرد. حضور میلیوونی در میادین هر هفته برپاست. ملت ما تحت فشار اقتصادی و بشری دست از فلسطین برنداشته است.

وی افزود: دشمنان به جنگ علنی علیه ملت ما به خاطر یاری ملت فلسطین روی آوردند. از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و همچنان توطئه ها ادامه دارد اما ملت ما ذره ای پا پس نکشیده است. ملت ما مانند برخی، تماشاگر اوضاع نبودند تا دشمن اسرائیلی هر جنایتی که می خواهد مرتکب شود.

الحوثی گفت: توان نظامی مبتنی بر انقلاب ۲۱ سپتامبر هم اکنون به سطح بزرگ، مهم و آشکار رسیده است. چالشهای پیش روی ملت عزیز ما سبب توانمندی نظامی ما شد. یمن توان نظامی پیشرفته ای دارد که بسیاری از کشورها ندارند و توان موشکی سرآمد است. توان موشکی ما بازوی نظامی کوبنده ملت ما در برابر دشمنانش و دشمنان امت اسلامی است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: کشور ما در زمینه پهپادی و نیروی دریایی و در عرصه نیروی زمینی در جایگاه پیشرفته ای قرار دارد. بدون توانمندی نظامی و توسعه آن و بازدارندگی در برابر دشمن، مصونیتی وجود نداشت و اگر روی ساختار قوی اقتصادی تکیه می کردیم دشمن می آمد و با حمله نظامی همه چیز را نابود می کرد.

وی به نابودی زیرساختهای خدماتی و اقتصادی یمن از سوی ائتلاف آمریکایی اشاره و توان نظامی را پشتوانه و حامی قوی دستاوردهای اقتصادی دانست و گفت: هرآنچه دشمن اشغال کرده در نهایت باید از آن بیرون برود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه به توطئه های فرهنگی علیه یمن و جامعه یمنی اشاره و ضرورت خودکفایی و اهمیت امنیت ملی در مقابله با محاصره یمن پرداخت.

وی گفت: کشور ما با وجود جنگ و محاصره، محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات مازاد برای صادرات دارد.

دارد. رویارویی حزب الله با دشمن اسرائیلی برای حزب الله و فرماندهان و رزمندگان و حامیان آن تازگی ندارد. حزب الله از دهه ها قبل در حال نبرد سخت با دشمن اسرائیلی است. حزب الله مدتهاست جانفشانی می کند اما قوی و پابرجاست.

وی به توانمندی مقاومت فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: هر اندازه وحشی گری دشمن تشدید شود به اهدافش در فلسطین و لبنان و دیگر جبهه های پشتیبانی کننده گزندی وارد نخواهد کرد. نبرد حزب الله در لبنان و گردانهای قسام و سرایا القدس و دیگر گروههای مقاومت نبردی واحد است در برابر دشمنی واحد یعنی دشمن اسرائیلی و شرکایش است. در گذشته نیروهای جهادی و مقاومت در فلسطین و لبنان با چالشهای زیادی روبرو بوده اند اما با یاری خداوند آنرا پشت سر گذاشته اند. اقدام جهادی موثر است. آنچه مبارزان در لبنان، فلسطین و همه مبارزان امت اسلامی به آن امید دارند زوال اسرائیل به عنوان رژیم موقت است.

الحوثی تصریح کرد: دشمن اسرائیلی با وجود فسا و توحش و سرکشی خطری برای کل بشریت است که نمی تواند تا ابد بماند.

وی گفت: درباره موضع ما در جبهه یاری کننده یمن موضع ما ثابت و راسخ است. ما به همراه برادران امت اسلامی، با حزب الله در لبنان و همه آزادگان در دنیا به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم. ما در کنار برادرانمان در حزب الله و همه آزادگان امت اسلامی هستیم.

الحوثی در ادامه با اشاره به حمله موشکی به قلب تل آویو در هفته گذشته آنرا عملیاتی موثر و زلزله وار توصیف کرد و به رخنه و نفوذ این موشک و عبور آن از همه لایه های پدافندی رژیم صهیونیستی اشاره و آنرا دستاوردی مهم قلمداد کرد.

رهبر انصارالله یمن همچنین سرنگونی هواپیمایی جاسوسی آمریکا را دستاوردی مهم در راستای مبارزه با دشمنان دانست.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcdfj0o9yt0xk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما