دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ , 30 Sep 2024
يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 428913
منبع : دیجیاتو

لوکس‌ترین موبایل ساخت چین / یک گوشی هوشمند ۹۰۰ میلیون تومانی

پروژه ایرانی : کاویار نسخه لوکس گوشی تاشو هواوی میت XT آلتیمیت را با مواد درجه‌یک مانند طلا، کربن، تیتانیوم و چرم کروکدیل رونمایی کرد.
لوکس‌ترین موبایل ساخت چین / یک گوشی هوشمند ۹۰۰ میلیون تومانی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، هواوی میت XT آلتیمیت اولین گوشی هوشمند تاشو با دو لولا در جهان است که نمایشگری سه‌تکه دارد و تاکنون بیش از ۶ میلیون پیش‌فروش شده است.

نسخه استاندارد Mate XT با روکش‌های چرم مصنوعی در رنگ‌های قرمز و مشکی در دسترس است اما کاویار با مجموعه انحصاری «رنگ‌های گران‌قیمت» این طراحی را به نقطه اوج رسانده است.

این مجموعه دو نسخه سفارشی دارد: اژدهای طلایی و اژدهای سیاه. این دستگاه‌ها از بهترین مواد ساخته شده‌اند و ترکیبی مجلل از میراث چین و فناوری مدرن ارائه می‌دهند.

مدل Gold Dragon گل سرسبد این مجموعه است که با استفاده از تکنولوژی Double Electroplating با طلای ۲۴ عیار مزین شده است. این طرح الگوهای پیچیده‌ای دارد که از هنر باستانی ساخت شمشیر در شهر لانگ‌کوان، تکنیکی با قدمت بیش از ۳۰۰۰ سال، الهام گرفته شده است. این طراحی زیبا دستگاه را به قطعه‌ کلکسیونی منحصربه‌فردی تبدیل می‌کند.

ترکیب مجلل از سنت چینی و فناوری مدرن/ گوشی ساخته شده از طلا و چرم کروکودیل

از سوی دیگر، نسخه Black Dragon از افسانه Xuanlong از اساطیر چین الهام گرفته و چرم تمساح مشکی شبیه فلس‌های اژدها و رگه‌هایی از روکش طلا دارد. این طرح نیز گوشی میت XT را به اثری برجسته برای علاقه‌مندان به طراحی‌های لوکس تبدیل می‌کند.

قیمت طرح‌های لوکس هواوی میت XT کاویار
نسخه کاویار Huawei Mate XT Ultimate در مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی موجود است. نسخه Black Dragon از ۱۲,۷۷۰ دلار شروع می‌شود؛ درحالی‌که مدل Gold Dragon از ۱۴,۵۰۰ دلار (حدود ۹۰۰ میلیون تومان) قیمت دارد.

از هر نسخه فقط ۸۸ دستگاه ساخته شده است؛ در واقع کاویار با این کار قصد دارد به عدد ۸ ادای احترام کند که خوش‌شانس‌ترین عدد در فرهنگ چینی محسوب می‌شود.

 
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcezv8exjh8woi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما