دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ , 7 Oct 2024
پروژه ایرانی : رییس انجمن بادبانی گفت: فدراسیون قایقرانی به دو فدراسیون کانویینگ و رویینگ و یک انجمن سیلینگ (بادبانی) تشکیل شده که این ساختار شبیه ساختار آسیایی و جهانی است.
بادبانی
بادبانی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، علی اصغر محمودی رئیس انجمن بادبانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز فعالیت انجمن بادبانی اظهار کرد: باید بگویم با آمدن آقای دنیامالی به وزارت ورزش، فدراسیون قایقرانی به دو فدراسیون کانویینگ و رویینگ و یک انجمن سیلینگ(بادبانی) تبدیل شده است. این ساختار در قایقرانی اجرا شده و شبیه ساختار آسیایی و جهانی است.
 
رئیس انجمن بادبانی در ادامه در خصوص مستقر شدن انجمن بادبانی و فدراسیون رویینگ در محل فدراسیون قایقرانی گفت: دستور وزیر و معاون قهرمانی وزارت این بود که تا زمانی که ساختار و ساختمان‌های جدای این انجمن و فدراسیون تشکیل شود و کادر خود را انتخاب کنیم برای مدت محدودی در فدراسیون قایقرانی بمانیم.
 
او در خصوص انحلال فدراسیون بادبانی و تبدیل شدن آن به انجمن گفت: البته باید بگویم ما انجمن مستقل هستیم و زیر نظر وزیر کار خود را ادامه می‌دهیم و حکم خود را از وزیر گرفته‌ام. انجمن بادبانی زیر نظر انجمن‌های ورزشی نیست و همانند فدراسیون جایگاه مستقلی دارد.
 
محمودی در پاسخ به این سوال که علت اینکه فدراسیون بادبانی منحل شد چه بود گفت: به این دلیل به سمت انجمن برگشتیم که در حوزه‌های مختلف همچون قهرمانی و همگانی اندازه یک فدراسیون وسعت نداریم. این قول داده شده که اگر بتوانیم در حوزه زیرساخت‌ها و همگانی و قهرمانی رو به جلو باشیم عنوان در آینده به همان فدراسیون تغییر پیدا کند. در عین حال ساختار و محتوا فرقی ندارد و همچون فدراسیون دبیر، نایب رییس و .. داریم و همه تشکیلات فدراسیون زیر نظر وزارت ورزش کار خود را دنبال می کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در فدراسیون قایقرانی خواهید ماند؟ گفت: ما حضور داریم و قرار است مثل سایر فدراسیون‌های مستقل کار خود را انجام دهیم. احتمالا اسم فدراسیون قایقرانی هم باید به کانویینگ تغییر کند. ما هم باید در سریعترین زمان ساختمان خود را مشخص کنیم.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcfj1djvw6d0ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما