چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ , 9 Oct 2024
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 429429
منبع : ايسنا

گزارش پلیس تهران از فوتی‌های تصادفات پایتخت

پروژه ایرانی : معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از کاهش ۱۴ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات شهر تهران در نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.
گزارش پلیس تهران از فوتی‌های تصادفات پایتخت
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، ابوالفضل نیکوکار با بیان اینکه یکی از شایع‌ترین حوادث و سوانح، تصادفات جاده‌ای و ترافیکی است که سالانه جان بسیاری از مردم را در جهان به خطر می‌اندازد، گفت: در ایران روزانه تعداد زیادی بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و اولین و اساسی‌ترین گام در پیشگیری و کنترل حوادث جاده‌ای، شناسایی و ارزیابی مشکلات و ترسیم دقیق وضعیت موجود است.

وی افزود: در شهر تهران به طور میانگین ۲۰ میلیون سفر روزانه اتفاق می‌افتد که ۷ درصد جابجایی با موتور سیکلت انجام می‌شود و از این تعداد سفر ۱۰ درصد مربوط به مترو می‌باشد و از این آمار می‌توان به حجم زیاد حمل و نقل با موتور سیکلت و گسترش روز افزون استفاده از آن پی برد.

این مقام قضایی گفت: بر اساس گزارش پلیس راهور تهران بزرگ در ۵ ماهه سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۱۴۰۲ فوتی‌های ناشی از تصادفات ۱۴ درصد کاهش داشته است.

نیکوکار گفت: از تعداد ۲۵۰ نفر متوفی، تعداد ۹۶ نفر عبور عابر و ۱۱۳ نفر موتورسیکلت و ۴۱ نفر راننده و سرنشین خودرو در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdchiwnkw23nikd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما