سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ , 8 Oct 2024
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 429433
منبع : ايرنا
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

شهروندان تخلف در عرضه بنزین سوپر را گزارش دهند

پروژه ایرانی : شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در جوابیه‌ای در پاسخ به گزارش خبری مبنی بر ایجاد بازار سیاه بنزین سوپر اعلام کرد: شهروندان همه تخلفات در این حوزه را به سامانه پاسخگویی این شرکت منعکس کنند.
شهروندان تخلف در عرضه بنزین سوپر را گزارش دهند
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، وزارت نفت، در متن این جوابیه آمده است: عرضه بنزین معمولی و سوپر در همه جایگاه‌های عرضه فرآورده در سطح کلانشهر تهران و شهرستان‌های تابعه بر اساس قیمت مصوب تعیین شده ۱۵۰۰۰ ریال برای بنزین معمولی با کارت شخصی و ۳۰۰۰۰ ریال برای بنزین نرخ دوم و ۳۵۰۰۰ ریال برای بنزین سوپر دریافت می‌ شود.

در ادامه این جوابیه تاکید شده است: هرگونه عرضه خارج از قیمت مصوب تخلف محسوب شده و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

وزارت نفت در این جوابیه از همه شهروندان گرامی درخواست کرده در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ذکر مشخصات جایگاه و تاریخ و ساعت نسبت به اعلام شکایت با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

در این جوابیه همچنین آمده است: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران بصورت مستمر بر عملیات توزیع و عرضه فرآورده در جایگاه‌های سوخت مایع نظارت دارند. تحقق این امر مهم و حصول نتیجه بهتر نیاز به همکاری صمیمانه شهروندان محترم دارد.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcc1oq012bqi08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما