جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 429919
منبع : ورزش سه

خداحافظی دیوید تیلور از کشتی پس از جهانی آلبانی

پروژه ایرانی : دیوید تیلور کشتی‌گیر ۳۴ ساله و عنوان‌دار آمریکایی، گفت: مسابقات جهانی آلبانی آخرین حضور او در رقابت‌های کشتی خواهد بود.
دیوید تیلور
دیوید تیلور
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا طی چند سال گذشته تنها رقیب سرسخت حسن یزدانی بود. تیلور در ۶ مبارزه خود برابر یزدانی موفق به کسب ۵ پیروزی و قبول یک شکست شد.
 
او پس از ناکامی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از دنیای قهرمانی کنار رفت و وارد عرصه مربیگری شد اما پس از المپیک‌ بار دیگر در انتخابی مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی حاضر شد و با شکست رقبای خود قرار است این بار در وزن ۹۲ کیلوگرم، نماینده آمریکا در رقابت‌های جهانی آلبانی باشد.
 
رقابت تیلور با عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک از روسیه و کامران قاسمپور دارنده ۲ طلای جهان از ایران،‌ از حساس‌ترین مبارزه‌های مسابقات جهانی آلبانی خواهد بود.
 
دیوید تیلور با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای رسیدن به مسابقات جهانی داشته است،‌ عنوان کرد: هیچوقت از چالش فرار نکردم. یک‌ هفته تا مسابقات جهانی آلبانی باقیست تا برای آخرین بار به میدان مبارزه بروم.
 
قاسمپور در صورت رویارویی با تیلور برای اولین و آخرین بار می‌تواند برابر این کشتی گیر آمریکایی مبارزه کند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcb89ba9rhb59p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما