سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ , 22 Oct 2024
پروژه ایرانی : نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال جاری اعلام کرد که اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهورکشورش بود، ولادیمیر پوتین در کی‌یف می‌نشست.
کامالا هریس: اگر ترامپ رئیس‌جمهور بود، پوتین در کی‌یف می‌نشست
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی،  کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ در سخنانی در ایالت ویسکانسین نسبت به تبعات انتخاب دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان هشدار داد و گفت: اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور بود، ولادیمیر پوتین در کی‌یف می‌نشست.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ از ترامپ به‌عنوان «یک مرد بیهوده» یاد کرد و افزود: ترامپ می‌خواهد کسانی را که تحسین می‌کند و قدرتمند می‌بیند، راضی کند.

کامالا هریس، همچنین اضافه کرد که دونالد ترامپ، در دوران همه گیری، تست‌های کوید- ۱۹ را به صورت مخفیانه به پوتین ارسال کرد تا برای اهداف شخصی خود استفاده کند.

هریس با بیان اینکه ترامپ بر این باور است که پوتین می‌تواند جنگ روسیه-اوکراین را ظرف یک روز حل و فصل کند، گفت: من فکر نمی‌کنم که ما آمریکایی‌ها باور داشته باشیم رئیس‌جمهور آمریکا چنین مسئله‌ای را باید از این طرق حل کنند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdch6vnkk23nxzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما