جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 415288
فراموش شدگان هم به کمک نیاز دارند

استقبال کاربران مجازی از کمک یک خیر ناشناس به بیمارستان روانی امین‌آباد

پروژه ایران : کار خیر هم این روزها درجات دارد، مردم وقتی می‌خواهند به دیگران کمک کنند هم دو دو تا چهارتا می‌کنند، نتیجه می شود این که برخی از خیریه ها و نیازمندان به نسبت دیگران کمک بیشتری دریافت میکنند
استقبال کاربران مجازی از کمک یک خیر ناشناس به بیمارستان روانی امین‌آباد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، یک جست‌وجوی کوچک در سایت‌های خیریه‌ای مانند gofandme نشان می‌دهد که اگر بچه باشید، اگر زیبا باشید و اگر دختر باشید احتمال این که بتوانید کمک جذب کنید بیشتر از وقتی ست که مرد جا افتاده، و نازیبا با پیشینه‌ای از کارهایی که مردم دوست ندارند به آن فکر کنند باشند.

در چنین دنیایی، کمک کردن به آدم‌های بی‌نام و نشان در جغرافیاهای فراموش شده، کار هر کسی نیست. همین بیمارستان روانی امین‌آباد را در نظر بگیرید. ۱۲۰۰ نفر در اینجا بستری هستند در حالی که تامین لباس گرم، وسایل سرگرمی و حتی تنقلات ساده‌ای مثل سیگار و بستنی برایشان بسیار مشکل است. با این حال خیریه این بیمارستان شهادت می‌دهد که هر چند جذب کمک به اندازه رفع نیازهای این خیریه نیست و هر چند جذب کمک آن از بسیاری از مراکز دیگر خیریه کمتر است، هنوز کسانی هستند که به آدم‌های رها شده در این مرکز اهمیت می‌دهند.

شب گذشته حمید علیمی مداح مشهور در توییتی نوشته است که یک خیر با توزیع بستنی در این مرکز در روز تولد امام حسین ع توانسته لبخندی به لب بیماران بستری در این مرکز بنشاند. این گزارش با استقبال قابل ملاحظه کاربران رو به رو شده است:

























به امین آباد کمک کنید


خیران برای کمک به بیماران و بیمارستان امین آباد می توانند یا با شماره تلفن های 33405656 و33401234 تماس تماس بگیرند یا کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0107373753000 بانک ملی شعبه امین آباد شهرری کد 1439 واریز کنند.
اگر هم دوست داشتید که چیزی مثل بستنی یا سیگار بین ساکنان امین آباد توزیع کنید و مردم ساکن این آخر دنیا را شاد کنید، تلفن را بردارید و اقدام کنید.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcfctdjcw6dy0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما