جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 416975

در آخرین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری چه گذشت؟

پروژه ایران : روز سیه شنبه 15 اسفند 1402 آخرین نشست مجلس خبرگان رهبری، در دوره پنجم برگزار شد. در این نشست تعدادی از نمایندگان خبرگان رهبری سخنرانی کردند.
سیزدهمین اخلاسیه مجلس خبرگان رهبری
سیزدهمین اخلاسیه مجلس خبرگان رهبری
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، آنچه می خوانید نطق تعدادی از نمایندگان خبرگان رهبری در آخرین اجلاس سراسری خبرگان رهبری در دوره پنجم است:

 

آیت الله حسینی بوشهری در نطق پیش از دستور خود اظهارکرد: انقلاب اسلامی در عرصه تهدیدهای سخت بسیار موفق عمل کرده است و دشمنان پس از ناکامی در عرصه جنگ سخت، به سمت جنگ نرم روی آورده اند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک ایام ماه معظم شعبان حضور مردم وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را شایسته قدردانی دانست و افزود: از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره راهگشای راه جامعه در پیچهای تاریخی بوده اند سپاسگزاری می کنم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سپس درگذشت حضرات آیات امامی کاشانی، نمازی و فاضل گلپایگانی از اعضای فقید مجلس خبرگان رهبری را به اعضای مجلس خبرگان رهبری و ارادتمندان آنها تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تشکر از حضور معنادار مردم در انتخابات که مکر دشمنان را باطل کرد، افزود: لازم است مجلس خبرگان رهبری با دقت بیشتری به این انتخابات را توجه کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به این که مدل کلی اداره امور در جمهوری اسلامی ایران با مردم سالاری دینی، قرین است و توسط رهبران انقلاب اسلامی نیز همواره بر آن تأکید شده است موفقیت کشور را در گرو طراحی سازوکارهای مناسب برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در عرصه های اجتماعی همچون انتخابات دانست.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و تداوم حضور برخی اعضاء و راه نیافتن برخی دیگر از اعضای این مجلس به دوره ششم گفت: عزیزانی که در دوره بعد مجلس خبرگان رهبری حضور ندارند با داوطلب شدن به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و آن گروه از اعضاء که در دوره ششم حضور دارند نیز حضورشان نوعی امتحان است و امیدوارم که این فرصتی که به ما داده شده است بتوانیم به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم و در بارگاه الهی سربلند باشیم.

 
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcjamexiuqevhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما