پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 421830

لذت خرید موتورسیکلت، بدون فشار مالی!

پروژه ایران : بسیاری از کسانی که به موتورسواری علاقمند هستند، قدرت مالی برای خرید موتور سیکلت را ندارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای حل این مشکل، خرید موتورسیکلت اقساطی است.
لذت خرید موتورسیکلت بدون فشار مالی با خرید قسطی از دیجی پی
لذت خرید موتورسیکلت بدون فشار مالی با خرید قسطی از دیجی پی
موتورسواری یکی از سرگرمی‌های لذت بخش میان نوجوانان و جوانان است. البته این لذت وقتی بیشتر می‌شود که بتوان از خرید اقساطی برای تهیه موتور سیکلت استفاده کرد. چرا که بسیاری از کسانی که به موتورسواری علاقمند هستند، قدرت مالی برای خرید موتور سیکلت را ندارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای حل این مشکل، خرید موتورسیکلت اقساطی است. به جز این روش، ظاهرا روش بهتری وجود ندارد. هر چند خرید اقساطی نیز با دردسرها و مشکلات خاص خود همراه است. اگر تجربه خرید اقساطی داشته باشید احتمالا با جنس این نوع مشکلات نیز آشنا هستید. اما یک نوع خرید اقساطی وجود دارد که نه تنها مشکل یا دردسر خاصی ندارد؛ بلکه با مزایایی نیز همراه است. این نوع خرید، خرید اقساطی موتور سیکلت با دیجی‌پی است.

چرا خرید اقساطی؟

اول به این موضوع بپردازیم که چرا باید از خرید اقساطی استفاده کرد؟ خرید اقساطی برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند منابع مالی خرید خود را تامین کنند، مناسب است. بسیاری از افراد با توجه به شرایط خود، توانایی قرض گرفتن از دوستان یا نزدیکان خود را ندارند. از طرفی امکان وام گرفتن از بانک‌ها نیز برای آن‌ها سخت است؛ زیرا به ضامن معتبر یا سپرده بانکی نیاز دارند. در این شرایط خرید اقساطی که این مشکلات را نداشته باشد، خریدی ایده‌آل به نظر می‌رسد. منظور ما از مشکلات و دردسرها، مسائلی همچون داشتن ضامن، سپرده بانکی و... است. اما وام یا اعتبار دیجی‌پی هیچ‌کدام از این دردسرها را ندارد. به عبارتی وام دیجی‌پی با ویژگی‌های زیر همراه است:
  • بدون ضامن است: شما برای دریافت وام دیجی‌پی به ضامن نیاز ندارید. در واقع تنها با ارائه چک بنفش یا سفته الکترونیکی به راحتی می‌توانید به دریافت وام اقدام کنید.
    عدم نیاز به سپرده بانکی: برای دریافت وام دیجی‌پی به سپرده بانکی یا بلوکه کردن پول در بانک نیز نیازی نیست.

برای دریافت وام چه شرایطی لازم است؟

همانطور که گفتیم دیجی‌پی شرایط سخت و محدود کننده‌ای برای ارائه وام ندارد. با این حال داشتن برخی از ویژگی‌ها شانس موفقیت شما در دریافت وام را بیشتر می‌کند. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن اعتبار بانکی

اعتبار بانکی می‌تواند تعریف گسترده‌ای داشته باشد. اما از نظر دیجی‌پی اعتبار بانکی، شامل موارد زیر است:
  • عدم داشتن بدهی بانکی و چک برگشتی
    عدم ضمانت افراد بدحساب (اگر در هنگام دریافت وام، ضامن افراد بد حساب باشید، بر اعتبار بانکی شما تاثیرگذار خواهد بود)

محدوده سنی مناسب

دیجی‌پی برای ارائه وام، محدودیت سنی نیز اعمال کرده است. چنانچه این وام تنها به افراد 18 تا 70 ساله تعلق می‌گیرد.

روش دریافت وام برای خرید موتورسیکلت اقساطی

نحوه دریافت وام نیز مانند سایر ویژگی‌های دیجی‌پی آسان است. درواقع روش‌های ثبت نام وام هم به صورت آنلاین است و هم حضوری. بنابراین شما با توجه به وضعیت و شرایط خود می‌توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

روش آنلاین

دیجی‌پی در روش آنلاین استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی و مراجعه به سایت دیجی‌پی را پیش روی شما قرار داده است. فرآیند ثبت نام با اپلیکیشن و سایت دقیقا یکسان است. با این تفاوت که در روش ثبت نام با اپلیکیشن، ابتدا باید اپلیکیشن دیجی‌پی را از سایت، بازار یا فروشگاه play دریافت کنید؛ اما در روش مراجعه به سایت، کافیست وارد سایت دیجی‌پی شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
برای حساب کاربری، وارد کردن کد ملی و شماره تلفنی که به نام شما ثبت شده باشد ضروری است. بعد از ایجاد حساب کاربری باید روی گزینه خرید اقساطی کلیک کنید. وقتی روی این گزینه کلیک کردید، وام‌های دیجی‌پی که شامل مبالغ 10، 15، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی است نشان داده می‌شود.
در این مرحله باید مبلغ وام را با توجه به کسری بودجه خود در خرید موتورسیکلت مشخص کنید. البته می‌توانید نحوه بازپرداخت اقساط از نظر مدت زمان را نیز تعیین کنید. مدت زمان بازپرداخت اقساط شامل بازپرداخت 6 تا 18 ماهه است. برخی از مبالغ دارای یک یا چند گزینه بازپرداخت هستند که این موضوع دست شما را برای انتخاب بهترین گزینه باز می‌گذارد. در نهایت بعد از انتخاب مبلغ، باید مدارک مورد نیاز همچون چک یا سفته را بارگذاری کنید و منتظر اعلام نتیجه از سوی کارشناسان دیجی‌پی باشید.

ثبت نام حضوری

در ثبت نام حضوری باید به شعبه‌های بانکی مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید. البته تعداد شعبه‌های بانکی برای ثبت نام حضوری بسیار محدود است و تنها شامل سه شعبه است. دو شعبه در تهران و یک شعبه در کرج. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای سهولت کار خود از روش‌های آنلاین استفاده کنید. با این حال در صورت تمایل می‌توانید از روش حضوری نیز استفاده کنید.

حالا زمان خرید است

بعد از آنکه با تقاضای شما موافقت شد می‌توانید خرید خود را آغاز کنید. اما در هنگام خرید توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:
  • اعتبار دیجی‌پی نقدی نیست. یعنی آنکه امکان برداشت نقدی اعتبار وجود ندارد. شما با اعتبار تنها می‌توانید خرید کنید
    خرید تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی امکان‌پذیر است. البته این نکته را اضافه کنیم که تعداد این سایت‌ها یا فروشگاه‌ها بسیار زیاد است و مطمئن باشید پیدا کردن محصول مورد نظر به راحتی امکان‌پذیر است.

سایت‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی

برخی از فروشگاه‌ها و سایت‌های طرف قرارداد دیجی‌پی عبارتند از:
فراکو، تاج گالری، هامابای، لیو پلاس، رخسان، دیجی‌کالا، بانی نو، خنیاگر، کوهشید، لیمو می، هماتیت گلد، کفش سعیدی، ایکس ویژن، بانی مد، زیترو، پرگاس، ابرکلاس، آشپزشو، دیجی‌کالا یوزد، موبایل 140، دیجی لند، مالی سرا، سفرمارکت، حال، دریم ور، ایکیا خونه، چرم آرا، سپریس، بیمکث، سام ساختمان، رایحه دل انگیز کوثری، دوربین مارکت، کیا گالری، دبی بلیط، استادکار، آوانید، کارناوال، سفرو، اسنوا، ساویس، کالای خونه، بست، دوو، باردلند، تی سی ال، میخک، داستان من، ایران اسپورتر.

بازپرداخت اقساط

نحوه بازپرداخت اقساط از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی و به صورت آنلاین است. اولین موعد بازپرداخت نیز دقیقا یک ماه بعد از واریز اعتبار به حساب آغاز می‌شود.
https://theiranproject.com/vdcfmydjxw6d0ca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما