پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 423180

10 نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری مقرون به صرفه

پروژه ایران : مهم ترین چالش یک استارتاپ یا کسب و کار کوچک و نوپا، فراهم کردن شرایط و امکانات اولیه با وجود بودجه کم است. هنگامی که کسب و کار جدیدی راه اندازی می کنید و در تلاش هستید تا بزرگ شود و جان بگیرد، سیلی از هزینه ها را رو به روی تان می بینید که ممکن است باعث اضطراب و نگرانی های زیادی در شما شود؛ اما نگران نباشید و عقب نشینی نکنید! راه حل این چالش در این است که بتوانید از سرمایه اولیه خود، بهینه ترین استفاده را کنید تا علاوه بر رفع نیازهای اداری شما، هزینه های کمتری برایتان داشته باشد.
10 نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری مقرون به صرفه
10 نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری مقرون به صرفه
مهم ترین چالش یک استارتاپ یا کسب و کار کوچک و نوپا، فراهم کردن شرایط و امکانات اولیه با وجود بودجه کم است. هنگامی که کسب و کار جدیدی راه اندازی می کنید و در تلاش هستید تا بزرگ شود و جان بگیرد، سیلی از هزینه ها را رو به روی تان می بینید که ممکن است باعث اضطراب و نگرانی های زیادی در شما شود؛ اما نگران نباشید و عقب نشینی نکنید! راه حل این چالش در این است که بتوانید از سرمایه اولیه خود، بهینه ترین استفاده را کنید تا علاوه بر رفع نیازهای اداری شما، هزینه های کمتری برایتان داشته باشد.

خرید مبلمان اداری ضروری است!

به تجهیزاتی مانند میز، صندلی ، کمد، فایل، کردنزا، پارتیشن ها و کشوها، مبلمان اداری می گویند. بدون این وسایل محیط اداری شما آماده پذیرش کارمندان و مشتری ها نخواهد بود. وجود تجهیزات اداری به محیط شما ماهیتی رسمی می بخشد و هویت سازمان تان را کامل کرده و در یک نمود بیرونی زیبا، به مخاطبان تان عرضه می کند. مبلمان اداری یکی از بخش هایی است که می تواند نظر مخاطبین شما را جلب کند تا بتوانید برنده رقابت تنگاتنگ دنیای مبلمان اداری باشید. مبلمان اداری وسیله است که هرچه از راحتی بیشتر برخوردار باشد و براساس اصول ارگونومیک بدن انسان طراحی شود آرامش بیشتری را برای افراد شما فراهم آورده که خود در افزایش راندمان کار نقش مهمی خواهد داشت. میتوان گفت در طول ساعات کاری فشار های جسمانی را بسیار کاهش می دهد. موضوع چشمگیر و مهم که بسیار باید به آن توجه کرد، راحتی ایجاد شده برای استفاده طولانی مدت افراد است ، در این حالت کمترین فشار را به پاها، کمر و ستون فقرات افراد خواهد داشت. قطعا رسیدن به این مزیت ها، هزینه های زیادی نیز خواهد داشت؛ اما با به کارگیری 10 نکته مهم و ضروری که در ادامه گفته خواهد شد، می توانید با پرداخت کم ترین هزینه، مبلمان ایده آلی تهیه کنید.

قبل از خرید مبلمان اداری به چه چیزهایی توجه کنیم؟

در ابتدا لازم است ابعاد فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کرده و سپس یک لیست از موارد مورد نیاز خود تهیه کنید. در قدم بعد در نظر بگیرید با توجه به ابعاد محیط خود، کدام یک از تجهیزات می تواند انتخاب بهتر و هوشمندانه تری برای رفع نیاز شما باشد. در نظر داشته باشید انتخاب هوشمندانه و بهتر، لزوما به معنای حذف یک کالای مورد نیاز نیست. در ادامه، دقیق تر و بیشتر به این موضوع پرداخته خواهد شد.

نورپردازی مناسب را دست کم نگیرید

به نورها اجازه دهید قسمتی از طراحی داخلی شما باشند. نورپردازی کافی و مناسب، بر روحیه و عملکرد افراد حاضر در محیط، تاثیر می گذارد. سعی کنید از نور طبیعی استفاده کنید. این کار می تواند به شادابی و زیبایی محیط شما بیفزاید. همچنین شما می توانید با استفاده از انواع نورهای سفید، زرد و خنثی، به سادگی، فضای اداری خود را جذاب تر کنید.

این بار روکش ها هزینه ساز نیستند

استفاده از روکش های قابل تعویض و قابل شست و شو می تواند هزینه های احتمالی آینده را کاهش دهد، چرا که در صورت بروز مشکل، تنها با شست و شو راحت روکش یا تعویض آن می توانید مشکل را برطرف کنید. از سوی دیگر، انتخاب یک روکش جذاب می تواند بر روحیه کارمندان و مشتری و همچنین پیشبرد بهتر کارها تاثیرگذار باشد؛ پس عامل زیبایی را در کنار کیفیت فراموش نکنید.



دوام و استحکام بیشتر با هزینه کمتر

در تهیه میز و مبل اداری جنس MDF را انتخاب کنید. MDF می تواند رسمیت و جدیت مورد نیاز در فضای اداری را حفظ کند و با وجود استحکام و تنوع در مدل های خود، قیمت کمتری در مقایسه با چوب و فلز دارد. ام دی اف ها سبک تر از چوب خام و فلز هستند و راحت تر نیز جابه جا می شوند.

اندازه های استاندارد را بشناسید

مبلمان اداری خود را با توجه به کارایی آن ها، در اندازه های استاندارد تهیه کنید. این کار باعث می شود کارمندان هنگام استفاده از آن ها راحت باشند و کارها را بهتر و سریع تر انجام دهند. انتخاب طراحی های خاص و با ابعاد بزرگ یا دارای جزئیات زیاد، ممکن است فضای زیادی را اشغال کند و باعث شلوغی محیط و حواس پرتی کارمندان شود. همچنین این موارد با توجه به طراحی و ابعاد خود، هزینه های بیشتری نیز خواهند داشت. برای راهنمایی بهتر در این بخش، می توانید از مشاوران مجرب در faramin.com راهنمایی های دقیقی را دریافت کنید.

با انتخاب سادگی، زیبایی بسازید

سعی کنید از سبک مدرن در انتخاب تجهیزات خود استفاده کنید. مدل هایی که سبک مدرن دارند، به شکل ساده و در بسیاری از موارد متناسب با محیط های کوچک طراحی می شوند. با انتخاب این سبک می توانید تجهیزاتی تهیه کنید که فضای کمتری به خود اختصاص دهند و بسیار کاربردی و جذاب باشند. طرح های ساده تا مدت ها، طرفدار دارند و به راحتی با دیگر اجزای محیط هماهنگ می شوند.

از ارتفاع محیط خود غافل نشوید

ممکن است فضا و مساحتی که در اختیار دارید کوچک باشد؛ اما یکی از ظرفیت هایی که ممکن است مورد غفلت قرار بگیرد، ارتفاع محیط و دیوارها است. شما می توانید از طبقه ها، کشوها، کمد و کتابخانه های بلند یا دیواری، برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید. همچنین می توانید در صورت امکان، یک محیط دو طبقه ایجاد کنید تا فضا به دو قسمت مجزا تقسیم شود. قسمت بالایی می تواند فضای کمتری داشته باشد و صرفاً محل قرار دادن برخی از وسایل باشد، درست مانند یک انباری سقفی.




چگونه از محیط بهینه استفاده کنیم

برای استفاده بهتر از محیط، میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و میزهای تاشو و دیواری انتخاب کنید. میزهای L شکل را برای استفاده بهینه از فضاهای گوشه ای فراموش نکنید. مبل های نیم ست یا صندلی های مبلی تک نفره و تاشو به همراه یک میز کوچک را جایگزین ست های کامل مبلمان کنید.

تجربه تعامل گروهی با حفظ حریم خصوصی

پارتیشن ها یا جداکننده ها، شرایطی ایجاد می کنند تا بتوانید از فضای خود بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشید و همچنین با توجه به تقسیم بندی، هر فردی می تواند در کنار یک محیط تعاملی و باز، حریم خصوصی و تجهیزات مستقل خود را داشته باشد که این حالت، احساس راحتی بیشتری به کارمندان می دهد و قابلیت، پویایی و سرعت کار را نیز بیشتر می کند. در این فضا، میزها می توانند با صندلی هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی ارگونومیک دارند، کامل شوند.

زیبایی محیط را فراموش نکنید

از معجزه اثرگذاری رنگ و وسایل تزئینی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از انتخاب رنگ مناسب و تجهیزات تزئینی متناسب و زیبا، محدودیت های فضای خود را کاهش دهید و همچنین تاثیرگذاری محیط را بیشتر کنید. برای مثال اگر محیطی کوچک دارید می توانید با استفاده از رنگ های شاد و روشن و تزئینات شفاف و شیشه ای، آن را بزرگ تر جلوه دهید. با استفاده از گلدان ها در محیط خود، طراوت و شادابی بیشتری ایجاد کنید؛ خصوصا اگر محیط شما دارای پنجره و فضای سبز نیست. این موارد از کسل شدن مشتری ها و کارمندان جلوگیری می کند.
https://theiranproject.com/vdcfcmdjxw6d0ya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما