جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 426643

جدیدترین کتاب‌های صوتی کدام‌اند؟

پروژه ایرانی : بازار کتاب‌های صوتی، این روزها داغ است؛ مخصوصا اگر با موسیقی یا جلوه‌های صوتی همراه باشد. اما جدیدترین کتاب‌های صوتی این روزهای بازار کدامند؟
کتاب صوتی
کتاب صوتی
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی، در این گزارش یک منوی متنوع از کتاب‌های صوتی جدید در اختیارتان قرار دادیم:
 
درون هر زن
 
کتاب صوتی «درون هر زن» نوشته‌ ویکی میلازو، نامه‌ای از یک مربی زندگی برای همه‌ی زنان قدرتمند و امیدواری است که می‌خواهند مسیر زندگیشان را به دست خودشان بسازند و آباد کنند. در این کتاب، با قدرت‌های درونیتان آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چطور از آن‌ها برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری بهره بگیرید. این اثر، کتاب پرفروش وال استریت ژورنال بوده است.
 
زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب
 
کتاب صوتی زیبایی: بیداری شگفتی در عصر اضطراب نوشته‌ی کاترین می، راهنمایی برای پیوند دوباره با طبیعت و یافتن شادی از محل برقراری ارتباط با اصل و ریشه‌ی انسان است. نویسنده در این کتاب، راهکارهایی برای مراقبت کردن و تزریق شادی به کودک درونتان پیشنهاد می‌کند. لازم به ذکر است که این اثر، عنوان پرفروش ساندی تایمز بوده است.
 
هنر گفتگوی آگاهانه: تغییر در نحوه‌ی صحبت کردن، گوش ‌دادن و تعاملات ما
 
گفت‌وگوی بهتر یعنی زندگی بهتر و این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه هر دو رو داشته باشید. این خلاصه‌ی کلی کتاب صوتی هنر گفتگوی آگاهانه نوشته‌ی چاک ویزنر است که حکمت‌های شرق و غرب را با یکدیگر آمیخته است. این کتاب به‌طور مختصر، مفید، روشن و عملی، زندگی آگاهانه و راحت‌تری را به شما آموزش می‌دهد.
 
از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت
 
کتاب صوتی از امید تا بالندگی نوشته‌ی گروه نویسندگان نشر ول‌بیینگ، به شما کمک می‌کند تا تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری را در زندگی تمرین کنید. این کار اگر به بخشی از شخصیت شما تبدیل شود، کمک می‌کند تا هر چالشی را به فرصت تبدیل کنید و هیچ‌وقت در زندگی امیدتان را از دست ندهید.
 
بابایی و اولین روز مدرسه
 
فرزند شما اولین روز مدرسه را چگونه خواهد گذراند؟ به نظرتان روز خوبی خواهد بود؟ آیا شما دچار اضطراب خواهید شد یا فرزندتان؟ این‌ها پرسش‌های اصلی کتاب صوتی بابایی و اولین روز مدرسه نوشته‌ی مایک ونوتکا است. قصه از این قرار است که اولیور در حال آماده شدن برای روز اول مدرسه است؛ ولی پدر او حالش بد می‌شود و نمی‌تواند به اولیور کمک کند. این اثر در سال 2016 نامزد جایزه‌ی کتاب مینه‌سوتا در حوزه‌ی ادبیات کودکان شده بود.
 
 
 
گزارشگر : سهیلا صدیقی
https://theiranproject.com/vdcc0eq012bqie8.ala2.html
# تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما