جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 414808

فیلم: سوگواری علیرضا قربانی در مرگ همسرش

پروژه ایران : مراسم خاکسپاری منیر السادات غیاثی (مژگان) همسر علیرضا قربانی صبح جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد و این خواننده درباره همسرش گفت: «سال‌های سال بود که زجر و سختی می‌کشید اما با اشتیاق به زندگی ادامه می‌داد»
فایل ویدیودانلود فايل
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، این هنرمند در بخشی از این مراسم گفت: «فکر می‌کردم چرا پروردگار به بعضی‌ها درد می‌دهد، به نظرم همانطور که حضرت مولانا می‌فرماید خداوند، درد را می‌دهد تا آدم‌ها مهربان شوند، قدر داشته‌هایش را بداند و بتواند مقاوم‌تر شوند. این مقاوم شدن تواضع‌ آدم را بیشتر می‌کند و ارتباط‌شان را با همنوعشان بیشتر می‌کند. این درد اگرچه تحملش سخت است اما می‌تواند نعمت هم باشد. همانطور که مولانا می‌فرماید: با درد بساز چون دوای تو منم، در کس منگر که آشنای تو منم.»

قربانی همچنین درباره همسر خود بیان کرد: «مژگان سال‌های سال بود که زجر و سختی می‌کشید اما با اشتیاق به زندگی ادامه می‌داد و همه دوستان شاهد هستند شور و شوق زندگی برای لحظه ای در ایشان فروکش نکرده بود و این روحیه تا روزهای آخری که هوشیاری داشت حفظ کرد و بسیار بسیار دلسوز همه بود و من خودم غبطه می خوردم که ای کاش روحیه‌ام مثل ایشان بود.»
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdccx0q042bqs48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما