جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 412319

تصویب پلاک‌گذاری خودروهای کارکرده در مناطق آزاد

پروژه ایران : درحالی که قرار بود واردات خودروهای کارکرده به کشور تا پایان سال انجام شود، رییس سازمان توسعه و تجارت امروز اعلام کرد که شماره‌گذاری این خودروها در مناطق آزاد در حال انجام است.
تصویب پلاک‌گذاری خودروهای کارکرده در مناطق آزاد
تصویب پلاک‌گذاری خودروهای کارکرده در مناطق آزاد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، مدتی از تصمیم مجلس شورای اسلامی برای واردات خودروهای کارکرده به کشور در راستای کاهش رکود می­گذرد.

بر اثر فشارهای مجلس و افکار عمومی بود که علی ­آبادی وزیر صمت درباره واردات خودروهای کارکرده گفت که آیین نامه آن در موعد مقرر توسط وزارت صمت تدوین و به دولت ارسال شده است و این آیین نامه پس از طی بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن دولت با اصلاحاتی تصویب و به زودی ابلاغ می­‌شود. با ابلاغ این آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده نظام پیدا کرده و دغدغه نمایندگان رفع می‌شود.

امروز نیز مهدی ضیغمی معاون وی اعلام کرد که هیئت وزیران پلاک‌­گذاری را در فاز اول برای خودروهای کارکرده در مناطق آزاد مصوب کرده و اعلام شده که آیین نامه هم به زودی ابلاغ می‌شود.

در این میان کارشناسان بسیاری بر این باور هستند که امیدی به واردات خودروهای دست دوم در کشور نیست و اظهارات مطرح شده از سوی مقامات دولتی در این باره صرفا ناشی از فشارهای مجلس و افکار عمومی است.
https://theiranproject.com/vdchzinkw23nzxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما