جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
پروژه ایران : با حکم دادگاه تجدید نظر، دعوی شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، رد و حکم ممنوعیت اعمال رأی در مجامع ایران خودرو تایید شد. به این ترتیب شرکت کروز مدیریت این خودروسازی را به دست گرفت.
واگذاری مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی با رای دادگاه / کروز بزرگترین سهامدار ایران خودرو شد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو پیرو تجدید نظر خواهی دعوی، از تایید حکم ممنوعیت اعمال رأی در مجامع شرکت ایران خودرو و مطالبه خسارت دادرسی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو اعلام کرد: پیرو طرح دعوی از سوی شرکت «تدبیر سرمایه آراد» در 14 اردیبهشت سال 98، و صدور حکم ممنوعیت از اعمال رأی شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در مجامع عمومی این خودروساز، رای مذکور مورد اعتراض واقع و دادخواست تجدید نظر خواهی ثبت شد.

پس از برگزاری دادگاه دوم در شعبه 61 دادگاه تجدید نظر استان تهران، رای سابق مجتمع قضایی مفتح تهران عیناً تایید شد نظر به این رای، شرکت «کروز» مدیریت ایران خودرو را به دست گرفت.

به گزارش پروژه ایران، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، در پی شکایت شکایت شرکت «تدبیر سرمایه آراد» به ممنوعیت اعمال رای در مجامع ایران‌خودرو و پرداخت 469 هزار تومان هزینه دادرسی و 400 هزار تومان حق الوکاله وکیل در حق خواهان محکوم شده بود.

با اعتراض خگستر به این رأی، در 15 دی دادخواست تجدید نظر خواهی ثبت شد و پس از رسیدگی به مجدد، دادگاه تجدید نظر رای دادگاه بدوی را عیناً تایید کرد.

به این ترتیب شرکت کروز با در اختیار داشتن 30 درصد سهام شرکت ایران‌خودرو، بعنوان بزرگترین سهامدار این شرکت مدیریت این خودروساز را بر عهده گرفت.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcjyaexauqevtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما